Deze maand heb ik op dag 11 mijn eisprong gevoeld (altijd pijnlijk). Heel vroeg hoor; is niet van mijn gewoonte (normaal cyclus 28 dagen, nu dus 25 dagen ??). Exact 7 dagen na de eisprong is het bloedverlies begonnen. Dit houdt nu al 6 dagen aan. Het is wat bruinig van kleur en enkel bij afvegen merk ik wat. Ik was aanvankelijk positief ingesteld, maar omdat het nu al zo lang duurt, begin ik de moed te verliezen. Kan dit nog van een innesteling komen? Normaal moet ik zaterdag ongesteld worden.
Ik heb van dag 7 tot 10 oud en rozig bloed verloren, dus 5 dagen, ook een klein beetje.. weet nog niet of het innestelingsbloed was, want ben nu 1 dag overtijd en nog geen positieve test..
Ik heb altijd rond 7 dpo licht bruine bloedverlies in inlegkruisje. Houd vaak aan tot ik ongestelt wordt. Kan innesteling zijn, maar ook aankomende ongi....
Ik had er ook 6 dagen last van .. ook naar de ha gebeld en die bevestigde dat het inderdaad zo lang kon duren .. 2,5 week erna positieve zwangerschapstest in mn handen!