Beste allemaal, Ik heb een vraag in september heb ik de vakantiepil gebruikt om zo mijn menstruatie uit te stellen omdat er een bijzozndere dag voor de boeg stond. dit is heel goed verlopen eigenlijk zoals gepland vervolgens en ben wat later dan gewoonlijk ongesteld geworden. nadat ik ongesteld ben geweest heb ik geen pil meer gebruikt. heb na deze periode seks gehad met me vriend (metcondoom). Nu is het weer tijd om ongesteld te worden ik heb al een paar dagen buikkrampen maar het zet niet door. nu vraag ik me af of dat er op een of andere manier voorvocht binnen is gekomen en of dat ik zwanger ben geworden. het lijkt mij heel onwaarschijnlijk en het geeft mij een naar idee en gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn ondanks het gebruik van een condoom. maar kan het zo zijn dat het door de gebruik van de vakantiepil is dat mijn menstruatie niet doorzet? ben namelijk wel gewoon ongesteld geworden na het gebruik van de vakantie pil. heeft iemand hier enige ervaring mee? loop nu al een paar dagen met krampjes maar het zet niet door en der gaat van alles door me heen. hoe groot zou de kans zijn op zwangerschap. of is dit normaal na een vakantie pil? Ik hoor het graag van jullie... alvast bedankt allemaal
Lijkt me niet het waarschijnlijk dat je zwanger bent met goed gebruik van condoom. Na het stoppen van de pil hebben de meeste vrouwen niet meteen een regelmatige cyclus. Ik zou dus even afwachten en evt en test doen voor je eigen geruststelling.
ik vraag gewoon om een serieuze reactie want ik heb er nu al 2 slapeloze nachten van... srry als ik niet op het juiste forum zit...
bednkt voor je reactie rian85... jaa de condoom is goed gebruikt maar vraag me af of dat er voorvocht binnen zijn gekomen wat me onwaarschijnlijk lijkt...
jaa dat zal wel moeten als mijn menstruatie niet door zet... maar vind het gewoon eng de gedachten alleen al... ik vraag me af hoe groot de kans is... ik word er gewoon wanhopig van...
De kans is bijzonder minimaal, maar je cyclus is wss van slag omdat je: a. Met de pil gestopt bent b. In de stress zit vanwege deze hypothetische zwangerschap
Ga zometeen wanneer de winkels open zijn naar het Kruitvat, koop een zwangerschapstest, en plas in een potje.
jaa dat heb ik ook veel gelezen heb wel aardig wat stress achter de rug de afgelopen dagen ivm examens en nu dit... maar ik zoek gewoon wat gerust stelling... ook al is dit niet de juiste geruststelling heb er gewoon slapeloze nachten van... hoop dat het toch gaat door zetten een deze dagen... toch bedankt voor je reactie...