Vanmorgen had ik een licht positieve test. Maar ook wat bloed bij het afvegen. Ik voel me al bijna een week zwanger, incl misselijkheid en de laatste dagen ook pijnlijke borsten. Morgen is mijn nod. Sinds gisteren heb ik lage rugpijn en menstruatie kramp in mijn buik. Is de kans dan groot dat het fout gaat? Ik kan het zeker alleen maar afwachten?
Nee hoor hoeft volgens mij absoluut niet te betekenen dat er iets misgaat. Helaas is het enige wat je kan doen afwachten en blijven testen, vorige maand werd mijn test in ene lichter en dat was het eerste teken dat er wat mis is gegaan. Daarom test ik nu elke dag
Het hoeft niet te betekenen dat het misgaat hoor! Ik heb ook echt menstruatiepijn gehad én bruin/rozeveries tot week 10 en mijn zwangerschap is verder gewoon goed gegaan.
Bedankt voor jullie reacties. Dan blijf ik idd maar testen. Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschap, maar mijn man zei dat ik toen in het begin ook wat bloed verloor. (gelukkig is mijn man heerlijk nuchter wat dit betreft, want ik zit me eigen alweer helemaal gek te maken)