Hi meiden, Ik zit in wat onzekerheid vandaar mjn topic. Afgelopen zaterdag heb ik, ongeveer 8 dagen na eisprong, licht roze bloedverlies gehad, gepaard met wat steekjes, krampen en lage rugpijn. Ik ging er vanuit dat dit de innesteling was geweest. De daarop volgende dagen heb ik witte afscheiding gehad samen met steekjes omgeving onderbuik / lies. Dit herken ik ook van mijn vorige zwangerschap in januari, wat helaas een miskraam werd met 6 weken. Ik was tot gisteren helemaal in de wolken want ik wist bijna zeker dat het na de miskraam weer raak zou zijn. Normaal heb ik namelijk nooit afscheiding na mijn eisprong, behalve bij mijn vorige prille zwangerschap. Alleen sinds vandaag is de lage rugpijn weer terug en is de witte afscheiding ineens opgehouden.. Het trekkerige menstruatie gevoel is er nog wel met vlagen. Komt iemand dit bekend voor? Dat witte afscheiding bijvoorbeeld af en toe minder of zelfs weg kan zijn? De lage rugpijn heb ik normaal gesproken alleen op de dag van mijn nod en die is pas vrijdag. En je kan de klok gelijk zetten op mijn cyclus. Ik snap er niets meer van! Het stomme is dat ik me van de vorige zwangerschap niet meer kan herinneren of ik toen ook constant lage rugpijn had. Normaal ben ik helemaal niet zo stresserig en wacht ik rustig de nod af, maar ik had zo'n goede hoop over deze maand, vooral na de innestelingsbloeding
Ik denk niet dat je uit kan gaan van innestelingsbloeding, die komen vaker niet dan wel voor namelijk.. (volgens mij ga je er al van uit dat het een innestelingsbloeding is) Ben je zeker van je eisprong? want anders zou een ovulatiebloedinkje logischer zijn Als het een innestelingsbloeding was kan je 2 dagen daarna testen en zou je al een streep moeten zien.
Hi, Ja ik weet zeker dat het niet een ovulatiebloeding is geweest want ik gebruik sinds 2 maanden ovulatietesten dus daarom weet ik zeker dat ik 8 dagen voor de bloeding een eisprong heb gehad. Ik weet dat het niet veel voorkomt maar de vorige keer had k ook precies zo'n innestelingsbloeding dus ik herkende het gelijk.
tja als je er van overtuigd bent dat het een ovulatiebloeding is, dan is het nu 11dpo (3 dagen na bloeding) Dan zou je kunnen testen.. maar ik zou er niet te veel van uit gaan als ik jou was, om teleurstelling te voorkomen Overigens een positieve ovulatietest is geen garantie dat je ei springt, die laat zien dat het er aan zit te komen, maar het kan zomaar wezen dat je ei vorige week niet gesprongen is, dan komt die eisprong later. Als je 100% zeker wilt zijn van je eisprong moet je ook de temperatuurmethode gebruiken om vast te stellen dat je eisprong daadwerkelijk is geweest
Zoals de meiden hierboven al aangeven. Als het een innestelingsbloeding is geweest zou je nu positief moeten testen na 3 dagen. Ik zou dan ook gewoon testen.
Wat hiervoor gezegd is.Innestelbloed is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Sterker nog, het komt vaker niet dan wel voor. Als je straks overtijd denkt te zijn, is de kans zeer groot aanwezig dat het dus wel een ovulatiebloeding was en je eisprong dus veel later geweest is en je NOD dus ook veel later is! Doe even een test. Die zou nu op zijn minst een licht, maar geen tuurstreepje moeten geven als het wel innestelbloed was.
Heb je al getest? Ik heb een paar dagen geleden ook bruine afscheiding gehad, maar minimaal. Dacht ook dat ik ongi zou worden, maar na 1 dag was het weg? Wel witte afscheiding.. ik vertrouwde het niet helemaal en vanochtend een test gedaan en jahoor. Ik merk wel dat ik een gevoelige onderbuik heb, wat krampjes hier en daar. Ik zou als ik jou was nog een keer testen