Hoi iedereen. Ik ben nieuw hier. Ik heb een zoontje van 20 maanden. Nu zijn we in de 1e ronde voor een 2e. Ik temperatuur niet en gebruik ook nog geen ovulatietesten. Naar mijn idee had ik rond 30 april mijn eisprong. Sinds dat ik weer ongesteld ben geworden (toen mijn zoontje 15 maanden was. Ik geef nog steeds borstvoeding namelijk. ) voel ik mijn ei groeien lijkt wel. Vanaf dag 9 ongeveer tot dag 15 ongeveer. Dan voel ik een kramperig gevoel en drukkend en erna is het weg. Maar nu had ik hetzelfde. Maar rond dag 17 had ik heel erg buikpijn en krampen. En paar dagen erna ook. Tot nu dat 19. Nu is het weg. Zou dat een innesteling kunnen zijn? Voelde me vanmorgen ook beetje misselijk. Nu had ik het mijn zoontje erge krampen rond de innesteling en paar weken erna nog. Maar het voelde toch wat anders als nu En bij me zoontje had ik een vroege innesteling. Heb trouwens een regelmatige cyclus. Van 28 tot 30 dagen. Al vanaf dat ik weer ongesteld ben geworden. En merk ook rond mijn eisprong rekbaar slijm. Dat had ik gisteren ineens ook nog. Maar dacht dat mijn eisprong al geweest was. Maar wel minder rekbaar als rond dag 15.
Kan vanalles zijn. Ik heb van de innestelling helemaal niks gevoeld, en ook de eisprong heb ik niet gevoeld, maar gelukkig wel zwanger. Het enige wat je kunt doen is over een paar dagen een testje wagen.
Hoi, ik herken het wel. Ik heb al een kindje en sinds zijn geboorte voel ik meer rond mijn eisprong. Deze maand had ik na mijn eisprong ( gebruik ovulatietesten) een hele week kramp in mijn onderbuik. Toen een paar dagen niets en de kramp kwam in combinatie met lage rugpijn terug. Twee dagen later kreeg intense trek in haring, getest op 5 dagen voor NOD en ja hoor zwanger. Nog spannend of het blijft hangen natuurlijk. Teruggerekend was die terugkerende kramp een innesteling en die voelde ook heel anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik hoop voor je dat het voor jou ook het geval is!
Maar stel ik had zaterdag of zondag mijn eisprong. Dan kan het toch niet al ingenesteld zijn nu? Of mijn eisprong was eerder.
tja ik ben geen expert in bevruchting enzo, ik ben al blij dat ik de term NOD ken. Maar bij mezelf had ik dus continue last van krampen waardoor de precieze innesteling moeilijk in te schatten was. En als je ei eerder was lijkt me het logisch dat je een eerdere innesteling hebt, maar omdat jij hem zo goed voelt kan jij dat het beste zeggen. Wanneer is jouw NOD?