innestelingsbloeding zo laat nog???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jipje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hallo!

Ik moet donderdag of vrijdag ongesteld worden.. maar had daarnet toen ik op het toilet zat bij het afvegen een beetje lichtbruin slijm met daarin wat rood/roze bloed.
    Kan dit nog een innestelingsbloeding zijn, of moet ik ervan uitgaan dat ik gewoon ongesteld word???

Alvast bedankt voor de reacties!

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    niemand???

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

misschien een late innesteling zou kunnen zou toch jou NOD even afwachten hoor

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Het kan vanalles zijn. Misschien een late innesteling of een voorteken dat je ongi eraan komt.
    Nog 3 dagen wachten suc6

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kan beiden kanten op inderdaad!

6. Belindada

Belindada Niet meer actief

Doe gewoon een test!!! Dan weet je meer!

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ik ga inderdaad even wachten, mocht ik donderdag of vrijdag niet ongesteld worden doe ik van het weekend nog een test.. bedankt iig voor het reageren!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, verder nooit gehad. een dag of 3 voor mijn nod bruinverlies. een dag voor nod een knaller van een posi test!

9. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ surf! dan heb ik nog een beetje hoop :) ,, het is iets meer geworden, maar wel rozer.. vind het erg spannend en hoop dat het een late innesteling is geweest!
    Het is trouwens toch ook dat als je een innesteling hebt, dat je een dag of een paar dagen erna toch pas last hebt van innestelingsbloed, of is dat gelijk???

Deel Deze Pagina