Sinds een paar dagen droom ik ontzettend en over van alles, maar ik heb al gedroomd dat ik een miskraam kreeg, dat ik de echo kreeg, ruzie met mijn man en nog allerlei dingen. Ik weet helaas altijd al vaak waar ik over gedroomd heb, maar nu is het nog veel erger. Ik zie er best tegenop dat ik nog 3 weken moet wachten voor ik naar de vk mag, en daarna nog een afspraak moet maken voor een echo. Daardoor slaap ik vrij slecht, heel licht en ik ben regelmatig wakker. Maar overdag ben ik best moe, wat ook wel logisch is natuurlijk. Hebben meer dames dit? Zal ik een pretecho afspraak maken bij 7 weken?
Ik zie dat je al een afspraak hebt Je kunt ook je vk bellen en uitleggen dat je het zo spannend vind. Mijn ervaring is dat je dan ook eerder terecht kunt. De vk heeft meer tijd voor uitleg. Stel dat je bijvoorbeeld minder ver bent door een late innesteling, dan sta je bij een ' pretecho' zo weer buiten. De vk zal jedenk ik eerder kunnen geruststellen en een nieuwe echo plannen. Naar mijn idee is een pretecho voor je plezier, maar jij wil gerustgesteld worden...