Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissyN88, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN88

MissyN88 Actief lid

25 aug 2008
    104
    0
    0
    nee heb je gelijk in ;) succes

2. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    @Nijntje.

Ik kon ook niet wachten en heb getest. Mijn NOD is 04-09. Binnen 5 min. een vage streep te zien, volgens de bijsluiter is dit een positieve test.... Heel spannend. Geloof het pas als het een duidelijke positieve streep geeft..

Gr. Jaleesa

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat zou wel super zijn, zeg! Ik zou over 2 daagjes nog eens testen, maar het klinkt super!
    Bij mij is het net of mn ongi niet echt door zet... Beetje vreemd, maar ik ga maar gewoon uit van een cyclus van 24 dagen...

4. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    @Nijntje: Ja dat gevoel heb ik ook constant. Afgelopen zondag heftige steken en krampen, deze lijken om menstru krampen. Gisteren en vanochtend test gedaan... uitslag positief.

Mocht je willen testen kan ik de testen van de Kruidvat adviseren 2 test voor €5,- (met pipetje) Heel veel succes en misschien heb je net zoals mij GOED NIEUWS!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nu geef je me wel weer extra hoop. Ik kijk het vandaag gewoon nog even aan en dan wacht ik gewoon netjes tot het weekend met evt testen. Ik voel me namelijk niet echt ongi... :(
    Jij super gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Groetjes, Nijntje

6. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    vandaag zou eventueel mijn innestellingsbloeding moeten zijn maar heb nog steeds niks gezien ,dus zal ik de hoop dan maar stilletjes opgeven?

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ mamavan1: ik kom hier zo maar even binnenvallen, maar lang niet iedereen heeft een innestelingsbloeding hoor. De meeste vrouwen merken helemaal niks van een innesteling.

Dus als je goed je best gedaan hebt met klussen, zou ik gewoon goede hoop houden! Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina