Hoi, Ik vroeg me af of dit een zwangerschapssymptoom kan zijn. Ik heb het al opgezocht op internet maar daar staat dat het kan komen dat de vrouw zich niet goed ontspant en niet nat genoeg is.. Ik had daarnet dus steken in mijn onderbuik tijdens en na de seks. Maar dat kan het dus niet zijn want ik had juist zin in seks en ik was dus ook nat genoeg.. En mijn vriend ging ook niet dieper dan normaal. Nouja, ik weet wel dat het erg vervelend was.
Ben je al zwanger? Ik ben wel 2 maanden overtijd ondanks de pil, en wacht nu op de uitlslag van bloedtest. Ik had dit dus ook heel erg, en vanbinnen ook een vreemd gevoel. Soort branderig, kan het niet echt uitleggen.. Kan je dus geen uitsluitsel geven, maar je bent niet de enige
Nee ik moet nog ongesteld worden. Ik zit vandaag op dag 32. Ik ben net gestopt met de pil. Ik heb deze maand een paar keer onveilig seks gehad (alleen voorvocht) dus daarom dat ik het me afvroeg. Maar we waren niet bezig om een kindje te krijgen. Gewoon stom bezig.. Voelt het bij jou ook alsof je vriend er te diep in gaat? Ik heb geen last van een branderig gevoel. Maarja ik weet dus niet of ik die krampen/steken krijg omdat ik ongesteld moet worden ofzo. 2 maanden overtijd? Zoo dat is lang.. Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt.
Ja, dat is het, precies wat je zegt, alsof het te diep is zegmaar, dat het niet past ... Ik heb wel eens ergens gelezen dat iemand vond dat het voelde alsof er aan het einde een bochtje zat, dat vond ik eigenlijk wel een mooie beschrijving .( zij was dus wel zwanger) Wil je wel zwanger worden(of tenminste, is het erg als het zo is?). Ik hoop dat ik ook snel duidelijkheid heb! Urinetesten zijn negatief, mja dat schijnt dus ook niet alles te zeggen...
Ja inderdaad, mijn vriend zei daarstraks zelf nog van dat hij er helemaal niet diep inzat. Maar ik weet dus niet of je die krampen kan krijgen omdat je nog ongesteld moet worden, misschien is het dat wel. Sinds ik een klasgenootje heb gehad die in april bevallen was, is mijn kinderwens steeds groter geworden. Mijn vriend wilt liever nog wachten en dat kan ik maar al te goed begrijpen. Ik vraag me af wat hij doet als ik echt zwanger zou zijn want hij heeft het steeds over een abortus, maar of hij dat ook meent als het echt zo is.. tja ik weet het niet. En ben jij bezig om zwanger te worden? Heb je nog andere symptomen?
Waarschijnlijk heeft hij gewoon per ongeluk tegen mijn baarmoedermond gestoten want die zit op dit moment erg laag.
Hoi, Leuk zeg, dat je al zoon kinderwens hebt. Ik zou het stiekem ook wel leuk vinden, maar dan echt om het kindje, de situatie nu is niet ideaal ivm studie en vriend enzo.. Ik ben er ook niet mee bezig hoor! Ik ben gewoon aan de pil, vandaar dat het ook vreemd is dat ik zo lang overtijd ben . Ik zag ook je andere topic, zal het dan toch!?