Buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sweet mummy, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb even 2 vraagjes. Ik had volgens de berekeningen 13 nov. mijn innesteldag moeten hebben. Nu kreeg ik 14 nov. vreselijke pijn in mijn onderbuik en dat hield een paar uur aan. Naar de ha geweest, want kon niet lopen en ja ik heb al een kleine dus dat is dan moeilijk. Maargoed de ha zei dat ik last had van spastische darmen. Lijkt me raar want ik mn stoelgang is goed.

Sindsdien heb ik nog steeds last van pijn in de onderbuik (minder heftig en het komt met vlagen)en vooral als ik me te druk heb gemaakt komt het en na het eten moet de broek echt los. Nou is mijn vraag kan dit duiden op een zwangerschap? Hebben meer dames hier last van gehad? Verder heb ik nog geen klachten alleen emotioneel, maar kan ook van moeheid komen want ons manneke komt weer vaak 's nachts. Ik hoop het zo!

En kan je trouwens aan je bmm voelen dat je zwanger bent? Hoe voelt dat dan?

Hopelijk krijg ik een reactie.
    Liefs

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo Sweet Mummy, het klinkt wel echt als een spastische darm. Ik heb zelf ook een spastische darm namelijk. Zulke hevige krampen komen zover ik weet in een zwangerschap niet voor. Dan zou het ook niet goed zijn denk ik. Veel succes verder met zwanger worden.

3. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik zou het niet weten, maar heb je al een test gedaan?

4. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    @cathie: Heb je dat dan ineens gekregen? Ik heb namelijk nooit ergens last van gehad. Vind het maar een beetje vreemd.

@deebie: Nee heb nog geen test gedaan moet nog even wachten. Maar dan laat ik het wel weten.

Zijn er nog andere vrouwen die dit verhaal kennen?

Liefs

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    spannend meid. ben erg benieuwd!

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    haihai ik heb ook een spastische dikke darm, dat is in 1x komen opzetten, het komt vooral opzetten bij drukte en stress. ook heel vaak een opgezette buik enzo
    je moet heel goed opletten wat je eet en drinkt...
    Dat van jou klinkt idd als een spastische darm ;)

Liefs Maaike

7. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Nou dames dit zijn niet de verhalen die ik horen wil, maar we wachten het dan wel af. Ik laat het jullie weten!

Liefs

8. twijfelaar

17 sep 2008
    75
    0
    0
    Hoi,

ik heb een andere ervaring!
    Ik had 2 maanden geleden ook erg veel last van mijn darmen, veel borrelen, opgezette buik, steken. Ik ben ermee naar de dokter geweest, die dacht een spastische darm. Ik bleek zwanger te zijn!Had ook nooit gedacht dat dat erbij kon horen. Helaas is mijn zwangerscha mis gegaan, maar dat had niet daarmee te maken. Toen ik niet meer zwanger was hield die pijn aan mijn darm ook op.

het kan dus ook zo. maar goed, ga er maar niet vanuit. Ik moet na het weekend weer ongesteld worden en voel me ook weer anders dan anders, maar wil geen hoop krijgen, dus wil ik jou ook niet vals geven.

Groetjes en succes!

9. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey twijfelaar,

Wat rot voor je dat het mis is gegaan. Hopelijk is het na het weekend raak! Ik moet als het (niet) goed is dinsdag ongi worden, dus het is wel even spannend voor ons. Jou verhaal heeft me weer een klein beetje hoop gegeven, maar ik ga er vanuit dat het niet zo is. Kan het alleen maar meevallen als het wel zo is.

Nou ik ga voor je duimen!
    Liefs

10. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    ik had dit precies hetzelfde vorige maand, ben toen doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. bij mij was tijdens de eisprong een vaatje geknapt en wam er bloed in de buik, dit deed erg veel pijn.
    dus als je het niet vertrouwd gewoon weer naar ha en door laten verwijzen.

ik heb trouwens ook een spastische darm, en had toen ook een goede stoelgang. als je al bekend bent met spastische darm en je weet zeker dat dat het niet is, dan moet je dit ook aangeven aan de ha.. en je door laten sturen

11. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey Rama,

Ik heb dit nog nooit eerder gehad dus ik zou het niet weten. Maar 1x voelde ik de pijn echt waar de baarmoeder zit dus weet het niet, gewoon maar afwachten.

Ik zag trouwens dat je ook nog 4 dagen over hebt tot testen? Spannend? of denk je dat het niks wordt deze maand? In ieder geval succes!

Liefs

12. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    ja is idd erg spannend, maar we zijn nu 7 a 8 mnd bezig, en elke keer voelde ik wel wat.. dus ik weet het niet eigenlijk, hoewel ik nu hele andere klachten heb dan de afgelopen maanden, durf bijna niet te hopen..

voor jouw ook spannend dus..
    wanneer ga jij testen?
    ik heb geen idee, hoop eerst over de nod heen te komen.. daarna zie ik het wel.
    vrees dat het weer niet raak is :(

13. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey Rama,

Wij zijn momenteel 9 maanden bezig. Ik wacht ook met testen ik denk dat als ik het vrijdag niet ben pas ga testen, als ik zo lang kan wachten tenminste. Bij mij zoontje heeft het ook een week geduurd voordat de test positief was.

Maargoed eerst maar even over de nod komen inderdaad en dan zien we wel verder. Ben ook bang dat het weer niet raak is, maar we houden de moed erin!

Ik houd je op de hoogte!
    Liefs

Deel Deze Pagina