Ovu-testen en nachtdienst?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bobbie77, Nov 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bobbie77

Bobbie77 Lid

Aug 2, 2008
    66
    0
    0
    regio utrecht
    Ik werk geregeld in de nachtdiensten en vraag mij nu af wanneer ik het beste mijn ovu kan testen? Als ik in de nacht zit, gooi ik nl. echt mijn ritme om en ik ben bang dat dat de test kan beinvloeden.
    Heeft iemand ervaring / advies?
    Alvast bedankt :D

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hallootjes.

Wanneer ga je slapen dan direct uit de nachtdienst? dan zou je beter als je de nachtdiest begint s'avonds kunnen testen. Of voordat je in bed stapt s'morgens vroeg. Ik heb bijv morgen weer nachtdienst heb er ervaring mee. je kunt altijd testen alleen niet als je uit bed komt dat is zeg maar je "ochtend" urine ook al is dat om 16.00uur smiddags. ;)
    Hoop je zo een beetje geholpen te hebben.

Succes! Ingrid

3. Bobbie77

Bobbie77 Lid

Aug 2, 2008
    66
    0
    0
    regio utrecht
    Ik ben een echte lang-slaper ;)
    Als ik thuis kom, laat ik de hond uit en ga daarna direct naar bed. Meestal sta ik idd pas om een uurtje of 4 's middags pas weer op...gaap :D
    Maargoed, ik denk dat ik dus maar gewoon mijn 2e plasje van de dag probeer op te vangen, ongeacht of het 10.00 uur is of 18.00 uur is.
    Anders weet ik het ook niet.
    In iedergeval wel bedankt voor je antwoord!

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    haha ik ben ook zo'n lang slaper hoor. stap om 7.30 mijn bedje in en kom er pas rond 17.00 uur weer eenkeer uit. ;)

5. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik gebruik Persona. Als ik nachtdienst heb, drink ik vanaf 5 uur niet meer en gebruik ik gewoon mijn plasje van als ik thuiskom. Werkt bij mij prima! 8)

Share This Page