Hoi meiden. Pfff, wat heb ik gedaan!? Ik heb naar 2mensen gebeld. Paranormale consulten. Maar wat zeggen ze.. Iets waar ik helemaal ongelukkig van word. 1iemand zei; In de zomer van 2010 beval je. en de ander zei; Maand 10 of 11 van 2009 zie ik bevruchting,.. ook zie ik witte jassen, kan duiden op een controle!?! Ik ben nu zo bang, want ook al ben ik nu 2maanden gestopt met de pil, dat betekend dat ik pas eind dit jaar zwanger zal raken. Vind het ook een eng idee. Hoe denken jullie hierover? Ik vind het zo toevallig want ze zeggen beide wel het zelfde toch. De een noemt alleen de bevruchting op, en de ander de bevalling?! Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs, Manon
Je hoeft toch niet bang te zijn? Ze hebben ook niet altijd gelijk Bij mij hebben er 3 verschillende gezegd dat ik eind 2009 zwanger raak en ik zou zeggen laten we het hopen meer niet. En ik zie dat je pas 2 maanden met pil bent gestopt dan zou je 'als het waar is' toch binnen 1 jaar zwanger raken wat heel normaal is. Geniet gewoon nu van de tijd en zie vanzelf wanneer je zwanger bent! ga je er aub niet blind op staren.
Okay! Dankjewel voor je antwoord. Ik had het ook nooit moeten doen, maar dacht.. Ach! Zal het eens proberen, misschien hoor ik iets fijns. Maar helaas. Maar het is wel toevallig he?! En ja, je hebt gelijk dan ben ik binnen een jaar zwanger,.. Vele zouden dat willen! Is ook helemaal waar! Maar is zo een teleurstelling. Ik ga het proberen naast me te leggen, en me er niet teveel op te focussen zegmaar. Groetjes, Manon
Ik zal je zeggen dat ik echt geloof dat er meer is tussen hemel en aarde, maar van de telefonische consulten.....sorry hoor......maar daar geloof ik dus helemaal niets van. Hoe kunnen ze zulke dingen nu weten door de telefoon. Het is heel normaal dat t zo'n 6 maanden duurt eer je zwanger bent en 6 tot 12 maanden is ook niet ongebruikelijk (alhoewel iedereen, inclusief ikzelf, natuurlijk hoop dat t veel en veel sneller raak is). Logisch dus dan zij alle2 zeggen dat je in 2010 zal bevallen c.q. 2009 bevrucht wordt, grote kans dat ze gelijk hebben. Ik zou me er dus maar niet te druk om maken en lekker genieten van je vrijpartijen om een baby te maken.
Dankjewel voor je berichtje. Blij dat jullie er op reageren. Het steld me ook gerust. Ik wil er niet in geloven, maar omdat de 1 de bevruchting zou weten, en de ander de bevalling, .. maar nu ik er over nadenk.. De 1 zei ; maand 10 of 11 .. De 2e zei bevallen in de zomer.. Mmm, nog ruim genomen dus.. Ach ik moet me er niet op blind staren! Jullie hebben gelijk! Is gewoon beetje angst. Bedankt! Groetjes
Take a chillpill Ik geloof ook totaal niet in van die telefonische consulten. Heb toen op televisie eens gezien dat ze gewoon iedereen aannemen daar. Dus lekker aan de gang gaan, meer dan je best kan je niet doen he. Als je gaat zitten stressen dat je "pas dan" zwanger raakt, lijkt me al helemaal niet bevorderend werken.
Haha Nee ik geloof daar ook niet in. Denk ook niet dat je er te veel mee bezig moet zijn, makkelijk gezegd ik weet het. Stressen is idd niet bevordelijk.
Denk dat ze de gemiddelde tijd noemen waarbinnen mensen zwanger worden ofzo? Verder die witte jassen.... nogal logisch he, aangezien je voor controle wel eens naar het ZIEKENHUIS zou moeten! Daar lopen inderdaad mensen met witte jassen En verder wat Blackeyedgirl zegt! Leg het naast je neer, ze kletsen maar wat. Jouw lijf maakt uit wanneer je zwanger wordt, niet zo iemand die niets van jou weet! Net zoals dat die 0900-6969 mensen geen blonde slanke 20-jarige gewillige dames zijn maar gewoon huisvrouwen in een grijs joggingpak, zijn die mensen daar geen helderzienden maar gewoon charlatans die jou geld uit je zak kloppen en je nog een slecht gevoel geven bovendien! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent meid! En niet te veel stressen he! Komt allemaal helemaal goed!
ook ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ik geloof ook ZEKER niet in telefonische consults. daar zitten voor mijn idee gewoon mensen die ze maar ergens van de straat plukken. ik heb dat voor de grap ook eens gedaan( en bij voorbaat geloofde ik er al niet in hoor ) en als die vrouw gelijk had, had ik nu een mega villa moeten hebben met een fontein in de tuin en een tweeling ben wel een aantal keer naar een paragnost geweest, maar ik ben ook al geloof ik er wel in toch nuchter genoeg om te weten wat een beetje de tijd vol praten is en wat waar is. ik zou dus als ik jou was echt denken blabla en lekker gaan genieten van het samen zijn met je mannetje en het idee dat jullie samen bezig zijn voor een kindje..have fun en succes!
Hoeveel kost zo'n 0900 consult? Geloof me, die mensen weten niet waar ze het over hebben en zeggen alleen maar algemene dingen. Jij zegt dat het TOEVALLIG is dat ze beide iets over bevruchting en/of zwangerschap zeiden. Het lijkt me dat ze hier ALLEEN op zijn gekomen omdat jij hebt aangegeven dat je zwanger wil worden? Dan is het niet meer dan logisch dat ze hier iets over zeggen. En bij bevallingen horen 9 van de 10 keer ziekenhuizen (tenzij je thuis bevalt) dus ook dat is niet meer dan logisch. Je moet je geld niet meer verspillen daaraan en datgene doen wat je kansen vergroot: stoppen met de pil, vruchtbare dagen in de gaten houden, foliumzuur slikken enz. en meer dan dat kun je niet doen en dan er op vertrouwen dat je lichaam zijn werk doet.
Hee meiden; Bedankt! Jullie hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal GELIJK! Ook heb ik er zelf nog eens goed over nagedacht, en .. het is echt bulls***! en ik maar denken ; Go? Wel toevallig hoor! Dankjewel dat jullie even tijd wilde vrijmaken om te reageren. Ik ga inderdaad zoals jullie zeggen dat ik moet doen ; Niet stressen en gewoon zien wanneer het zover is! .. Komt goed! Jullie ook allemaal veel succes met het zwanger raken. Liefs, Manon