Jongen meisje ervaringen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Q1987, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Hoi ik heb voorkeur voor een bepaald geslacht.

maar je leest tegenwoordig best veel over het fijt hoe je het beste een J of een M kan krijgen

bv voor je ovuluatie of erna, wat dat de kans vergroot.

maar mijn vraag zijn er hier vrouwen/meiden die deze tips hebben gebruikt
    om een bepaald geslacht ter wereld te krijgen>? :rolleyes:

ik zie jullie reacties graag tegemoed ! :) :D

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ze zeggen dat de trage zwemmers jongetjes maken dus als je iets voor je eisprong klust, is de kans op een jongetje groter. Maar volgens mij kun je het nooit echt plannen hoor. :D

(Het zou mij niet uitmaken, elk kindje is welkom hihi).

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb gelezen dat trage zwemmers juist meisjes zijn en de snelle jongens. 1 of 2 dagen voor je ei klussen zou dus je kans op een meisje verhogen en iedere dag klussen op een jongen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal geloof en daarbij maakt het mij ook niet uit wat het is...als het maar een beebje is ;)

4. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    jah idd ik ben het met sterre eens.. meisjescellen zijn langzamer maar leven langer, jongetjescellen zijn sneller, maar sterven sneller, omdat ze (als het ware) zo snel willen dat ze het niet zo lang kunnen uithouden.

dus het schijnt zo te zijn: heb je gemeenschap op de dag van je eisprong -> jongetje

en heb je 2 a 3 dagen voor je eisprong gemeenschap ->

zo schijnt het te zijn, maar of je daar echt in moet geloven? ieder zijn eigen idee daarbij.
    suc6 met uitproberen haha

xxx ikkuh

5. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Tja, dat zijn nou echt "bakerpraatjes". Net als het idee dat een ronde buik een jongen zou zijn (of juist een meisje, weet ik veel) en die chinese kalender klopt ook niet. Wij zouden o.b.v. ons kluspatroon, de chinese kalender en mijn buik een meisje krijgen. Nou het is toch echt een mannetjes baby geworden. En een super leuke! :D

Wel is het zo dat er gemiddeld genomen 107 jongens geboren worden voor elke 100 meisjes. De kans op een jongen is dus iets groter dan de kans op een meisje.

Maar zeg nou zelf: het maakt echt niets uit, als ze maar gezond zijn. Heel cliche, maar echt waar!

Een trotse moeder

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha moest even lachen toen ik dit las...grappig verwoord! Lijkt nou net een beestje.

7. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Als er een waar "recept" was voor een jongen of een meisje zouden ze in China heel gelukkig worden ;)

"Helaas" heb je het niet zelf in de hand...

8. Q1987

Q1987 Niet meer actief

nee maar mijn vraag was ook als er hier vrouwen waren
    die dit ook echt hebben geprobeerd.

Deel Deze Pagina