Verdoving bij permanente make-up

Discussion in 'Zwanger worden' started by Beauty, Aug 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beauty

Beauty Actief lid

Nov 11, 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo dames,

Ik heb deze vraag ook al aan de verloskundige hier gevraagd maar heb geen reactie gehad dus hoop ik dat iemand van jullie het weet.
    Ik heb mijn wenkbrauwen getatoeerd (permanente make-up) maar nu moet het bijgewerkt worden. Nou wordt dit alleen verdooft dit doen ze doormiddel van vloeibare verdoving die vermengd wordt met pigment in de tatoeerpen vervolgens gaan ze je wenkbrauwen tatoeren en spuiten ze dus gelijktijdig pigment en verdoving in. Nou is mijn vraag of dit schadelijk is voor je kindje tijdens de zwangerschap. Ik zelf denk het niet omdat het maar lichte verdoving is en deze niet direct in de bloedsomloop terecht komt maar ik weet het niet zeker. Ik hoop dat iemand het weet.

Veel liefs,

Beauty

2. Beauty

Beauty Actief lid

Nov 11, 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Weet echt niemand dit? Dan zal ik maat het zekere voor het onzekere nemen er is al genoeg onzeker nu! :(

3. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    geen idee

4. Niet meer actief

Weet degene die je dat zet het ook niet? Ik zou het ook niet weten.

5. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Sorry, maar heb ook geen idee!

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Misschien kan je eens via google proberen. Als je bv weet welk soort verdovend middel er gebruikt wordt dan moet er vast wel iets te vinden zijn over dat soort verdoving en zwangerschap.

7. Beauty

Beauty Actief lid

Nov 11, 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Dank je voor jullie reacties. Ik kan het eigenlijk niet vragen want het is bij ins in het dorp en er komen veel mensen en ik ken die mensen te goed om het te kunnen vragen dat zou verraden dat we bezig zijn voor een wondertje en dat wil ik niet. Ik ga het gewoon zsm laten doen nog voor het einde van deze cyclus dan kan het zeker niet kwaad ik zit nu tegen mn vruchtbare dagen aan dus.

Veel liefs,

Beauty

8. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik vond wel dit op een site

Uit onderzoek is gebleken dat anesthesieproducten door de placenta heen kunnen dringen en opgenomen kunnen worden in het foetale bloed. Dezelfde bezwaren gelden voor vrouwen die borstvoeding geven. Wacht liever met de pigmentatie tot na de zwangerschap en het geven van borstvoeding.

http://www.wellnesskliniek.com/N_permanente_make_up.htm

weet niet of je er wat aan hebt

9. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    en vond dit op een andere site
    Bent u zwanger? Dan mag er geen verdoving bij u gebruikt worden. Bovendien kunnen door de veranderde hormonen de kleuren veranderen.
    http://www.beautynives.com/nl/makeup.htm

Share This Page