Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minime25, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minime25

minime25 Lid

14 mei 2008
    48
    0
    0
    klassenassistente
    Gelderland
    Hoi meisjes!

Ik heb een vraagje, namelijk: hoe ziet een innestelingsbloeding eruit? Had gister wat (licht) bruinige afscheiding en qua tijd in de cyclus zou het kunnen.. Dus wie weet?

x

2. ikke37

ikke37 Lid

10 jan 2009
    24
    0
    0
    Hoi,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag.
    Eergisteravond klein beetje bruinverlies met beetje slijm (sorry voor de ranzige details),
    Gisteren overdag niks, gisteravond weer wel en iets meer, vandaag nog een beetje en nu is het weer weg.
    Ook voor mij telt dat het nu goed zou kunnen dat het een innesteling is.
    Maar ik weet ook niet wat voor kleur het bloed dan zou hebben en hoe lang dit kan duren.

Gr, Inge

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Zou kunnen. Het bloed kan zowel bruin (oud) als helderrood zijn. De duur is ook verschillend (kan zelfs paar dagen zijn). Het is helaas toch echt afwachten tot je NOD..... Ik heb het zelf ook vaak gehad en werd toen toch ongesteld :cry:

Nu weer rond NOD en vorige week woensdag bloeding gehad. Deze keer was het trouwens wel helder bloed en de keren ervoor oud bloed. Dus heb weer sprankje hoop.....

Wie heeft daar trouwens ervaring mee?

4. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Niemand....???

Sorry hoor, ben gewoon enorm nieuwsgierig. Ben nu nog steeds niet ongesteld, zit op dag 37. Maar ben onregelmatig dus zegt ook weer niks...... :rolleyes:

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hoi...

Het zou natuurlijk kunnen...
    Bij de een is het roze, bij de ander bruin of rood...

Heb eens gelezen dat je 10 dagen na innesteling kunt testen...dus TOI TOI TOI...
    Maar het beste is natuurlijk te wachten tot je NOD...

Heb ook al 2 keer gedacht dat het misschien innesteling was...maar 2 keer niks...--- :cry:

SUCCES VERDER!!!

6. zus01

zus01 Niet meer actief

hoi,

dit klinkt wel heel bekend. ik ben altijd heel stipt in mijn cyclus (28 dagen), alleen deze keer (waar mijn man en ik voor het eerst een beetje serieus geklust hebben rond mijn eisprong), had ik al 4 dagen voor mijn NOD een bloeding. meer bruin dan rood, niet heel heftig, maar heftig genoeg voor een tampon. duurde precies 1 dag! daarbij had ik de dag ervoor enorme pijnlijke borsten en ook wat krampen.

Op mijn NOD heb ik 1 x met afvegen een beetje lichtroze/rood bloed gehad, ik heb toen een inlegkruisje gebruikt, maar deze was eigenlijk niet meer nodig. geen doorbraken en verder ook geen menstruatie-klachten. ik vertrouwde het niet, dus heb nu al een paar dagen een test gedaan, maar deze zijn steeds negatief. Ik heb nog wel een enorme rommelde buik, last van mijn darmen en regelmatig menstruatie-krampen. Voorzover geen menstruatie dus...

Ik weet nu dus niet of het een innestelingsbloeding is geweest, een vroege menstruatie (wat ik raar vind ivm mijn stipte cyclus en de korte duur van de bloeding) of dat ik nu gewoon een menstruatie oversla ivm stress of andere factoren...(schijnzwangerschap????)

ik wacht zaterdag af, wanneer ik weer (en voor de laatste keer) ga testen..

7. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Als de innesteling ongeveer 7 dagen na je eisprong plaatsvindt en je hebt een cyclus van bv 30 dagen, dan zou je dus kunnen testen op dag (30-14=16(=ei)+7=23(=innesteling)+10=33. Dat is dan later dan je NOD.... Maar goed, in jouw theorie zou ik dan kunnen testen op dag 40, want ik had die bloeding op dag 30.

Welke dag zit jij nu zus?

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi...

Ja, het is idd. een heel gereken.
    Maar als je bijvoorbeeld een cyclus hebt van 30 dagen, en je ei 16 dagen van te voren.
    Zit je op dag 14, en soms lees je ook dat innesteling op dag 5 al kan zijn.
    En dan zit je dus op 29 dagen.

Maar 10 dagen na innesteling is meestal rond je NOD...
    En het zou dus kunnen verklaren waarom sommige vrouwen op hun NOD nog niet + testen, want pas na de innesteling gaat je lichaam echt heftig hormonen aanmaken, en als die laat is, en je op je NOD nog niet + test, kan het dus zijn dat je pas 10 dagen na je innesteling + test.

Nou ja, iedereen en iedere cyclus is anders...

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Dat is een ding dat zeker is.... En die van mij is elke maand anders.... De langste was 44 dagen en de kortse 27. Nu op dag 37....

En wat is jouw verhaal?

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hey Essie...

Nou, mijn cyclus is een complete chaos op het moment...
    Na negen jaar pil, duurde het maar 32 dagen... =D>
    Ontzettend blij en opgelucht was ik toen...

De volgende 42... :x

En nu is het een chaos... :evil:

Na 19 dagen weer...en sindsdien min of meer non stop...
    Nu na 25 dagen licht geemmer...weer een sterke bloeding...

Dus hang tussen 32-42-19-25 of 32-42-44 :evil:

En om het nog verwarrender te maken had ik de laatste keer rond dag 15-16 volgens mij mijn Ei ( en een + OV test) :evil: :evil:

Maar heb afspraak bij de harts...hopelijk is die zo goed om aan de hand van een bloedtestje me te vertellen of ik voor of na mijn ei zit ( heb ergens op dit forum gelezen dat dat kan)
    Dus hopelijk weet ik dan weer mee, en kan verder met plannen... ;)

SUCCES

11. zus01

zus01 Niet meer actief

Ik had die bloeding op dag 25/26 van mijn cyclus van 28/29. Ik zou dan 10 dagen later kunnen testen, dus? (mits dat de innesteling was...) dat zou dan vandaag moeten zijn!
    Maar goed, ik heb mezelf nu voorgenomen om zaterdag pas te testen. Dan ben ik 'officieel' 10 dagen overtijd en dat zou dan 13 dagen na mijn 'innesteling' zijn.
    Hoewel ik toch steeds meer begin te twijfelen of het niet gewoon een vervroegde menstruatie is geweest...

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Als je het geduld hebt, zou ik idd. ook wachten tot het week-end.

Als het dan nog niet + is, zou ik ook gewoon al van de volgende ronde uitgaan.

Maar dan ben je in die ronde wel al lekker een paar dagen op weg, en zit je dus voor je het weet weer aan je nieuwe eitje... ;)

SUCCES...en ben benieuwd naar de uitslag...

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jeetje joh, wat een chaos idd. Wanneer ga je naar je h.a.? En hoeveel maanden ben je al 'bezig'? Ik zit in in ronde 6.

Spannend zus, ik hoop ook zaterdag te kunnen testen (lees: als ik dan dus nog niet ong. ben geworden).

14. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ok...ben benieuwd naar je uitslag van zaterdag... [-o<
    Hoop het voor je... =P~

In ronde 6 ben je nu :(:
    Nou dat is bij mij de volgende ronde, ik ga er maar vanuit dat bij mij de 5e ronde een paar dagen geleden begonnen is, of het moet zijn dat de harts morgen iets anders verteld... :(

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ongesteld geworden hier :(

Jij nog niet zus?

Spannend Nikita morgen! Laat je het weten? En ja, nu ga ik dus ronde 7 in....

16. zus01

zus01 Niet meer actief

@Essie79: nope nog steeds niet...oeh, wel vervelend voor jou, meid! :( succes in ronde 7 (lucky number 7)!!

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Jammer voor je Essie...
    Hopelijk de volgende keer... [-o<

Tot morgen... ;)

En hopelijk is het bij Zus raak... ;)

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Jammer jammer jammer genoeg, moest ik vandaag door een ongelukkige samenloop van omstandigheden mijn afspraak bij de harts verzetten... :evil:

En kan alleen maar komende donderdag terecht... :cry:

Nou ja, misschien ben ik er tegen die tijd al wel zelf uit.

Maar, laat het zeker weten als er nieuws is...

19. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jeetje das balen zeg....geduld is een schone zaak he....!!

Sterkte!!

20. Indogirl

Indogirl Lid

27 dec 2007
    71
    0
    0
    Hallo dames, hie ook zo'n vage bloeding waarvan ik weer es in de war raak. Begon op dag 22, terwijl ik normaal cyclus van 27/28 heb. Wat waterig bruine drupjes... nu al een paar dagen. Geen echte ongi en ook geen ongi-buikpijn. Is dat te laat voor een innesteling? Mijn ongi zal er helaas wel weer aankomen. BOE.. afwachten maar weer

Deel Deze Pagina