Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minime25, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Nou, het zou nog wel juist kunnen...
    Wanneer was je EI :(:

Als je EI rond dag 14 was, kun je dus theoretisch tot ongeveer dag 24 je innesteling krijgen.
    Ruim genomen gebeurt dit tussen de 5e en 10e dag na de bevruchting.
    En als je pech hebt, en niet erg snel hormonen aanmaakt, zul je pas vanaf dag 34 + testen...
    ( 10 dagen na de innesteling zou je kunnen testen, is meestal rond je NOD, maar soms dus ervoor of erna)

Tsja....het is allemaal errug verwarrend, en een hoop gereken... :evil:
    Maarre, net als Essie zegt...Geduld is een schone zaak... ;)

Kop op meid, en ik wens je het beste, en natuurlijk dat je snel een + test in je handen houdt... [-o<

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Indogirl, aan je banner te zien toch ongesteld geworden? Jammer! Hoe lang ben je nu 'bezig' als ik vragen mag?

Enne, Zus01???? Horen we nog wat van jou?

Nikita succes komende week en laat ff wat weten he!!

3. gemke

gemke Niet meer actief

hier ook beetje bruinverlies
    kwa timing zou het kunnen kloppen dat het innestelbloeding is en dat mijn eitje zich heeft genesteld een dag of wat geleden (vandaar bruin=oudbloed)
    ik zit nu 10 dagen van mijn nod af dus ik wacht rustig af wat er gaat gebeuren in de tussentijd

4. zus01

zus01 Niet meer actief

@ Esssie; ik heb gisteren negatief getest, dus ik ga ervanuit dat ik nu dan ook echt NIET zwanger ben en dat mijn bloeding van 2 weken geleden mijn menstruatie is geweest. Ik heb meteen een nieuwe banner gemaakt een deze dagen zou mijn eisprong moeten zijn. We zijn dus al flink aan het klussen! ;)
    Op naar ronde 2!

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jammer zus, maar nu pas ronde 2....!! Succes!

Zozo Gemke, op naar nummer 5...jij ook succes!! Welke ronde zit jij nu?

6. gemke

gemke Niet meer actief

ik zit nog niet in een officiele ronde die zou pas na mijn ongi beginnen
    aangezien ik na de mirena (9april verwijderd) nog niet ongi ben geworden
    maar heb zo'n vaag vermoede dat ik dat ook niet ga worden

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    @ all die het nog niet vergeten waren... :(

Hehe, vandaag eindelijk bij de dokter geweest, maar hij wilde geen bloedtestje doen. :(
    Hij zei van, als ik dat doe helpt het je ook niet verder. :(
    Als je Ei al geweest is, zie je dat vanzelf binnen de komende 2 weken. :cry:
    En voor als mij Ei nog moet komen, gaf hij me een grafiekje mee, waarin in mijn temp. kan bijhouden, en hij vertelde me hoe ik dat het beste kan doen, en dan zie ik zelf veel beter wanneer mijn EI komt, en ook of je wel of niet zwanger bent.
    Want als namelijk na 14 dagen hogere temp, de temp. niet weer naar beneden gaat, maar hoog blijft. ben je dus waarschijnlijk zwanger... :idea:
    Dat wist ik niet, dus vanaf nu teken ik elke ochtend een kruisje in de tabel...en we zien wel weer verder... :evil:

Voor de bruine afscheiding gaf hij me iets tegen een ontsteking mee, hij hoopt het daarmee op te lossen, want dat duurt nu al 5!!!! weken...

Any more news :(: :(:

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Nou je bent iig iets wijzer en nu maar hopen dat die afscheiding verholpen wordt zodat je die ook beter in de gaten kan houden als je vruchtbaar bent.

Succes!!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gister en vandaag ook wat bruinverlies...en mijn temp is vanmorgen ook omlaag gegaan...
    en het zou dus mijn innestelling kunnen zijn...maar dat ik ook maar ff afwachten!

Deel Deze Pagina