Geen idee, snap er geen drol van waar de mijne is... Maar sommige meiden herkennen het aan krampjes rechts of links in hun buik.
Hihi, gelukkig zijn er genoeg meiden die het wel weten Maar je kan t altijd testen met ovu test... Ben je regelmatig ongesteld?
ja met de pil wel. maar zonder de pil dus niet. ben net een half jaartje ongeveer aan de pil en nu hebben we dus besloten om voor een kleintje te klussen
heej ik merk het aan slijm en aan mijn humeur. dan 2 dagen later voel ik een steek in mijn zij, rechts of links en heb soms hoofdpijn, beetje down. als ik dan een ov test doe vind ik altijd mijn ei.............. ik heb geen reg. cyclus. varieert van 28 tot 34 dagen.
ik krijg een erge steek links of rechts in mijn onderbuik, deze steek houd ongeveer een uur aan, hieraan herken ik het!
Ik voel ook nix, en met ovutesten kwam ik er ook niet achter, omdat ik hem tussen dag 14 tot 25 kon verwachten en niet elke dag heel consequent was. Vind t ook maar dure zaak, haha. Maar ja, misschien toch maar weer eens gaan proberen als mn cyclus regelmatiger blijft. xxx
ja zo bedoel ik het ook niet haha gewoon dat ik een test ophaal haha zitte er toch meerdere in ja..? xxx liefs,
Ik heb wel 4 dagen lang buikpijn. Weet dan in ieder geval, dat mijn ei is geweest. Wel handig om te klussen.
Vruchtbaar slijm (1 a 2 dagen), positieve ovulatie testen en vanaf het ei meestal meer steekjes in de onderbuik.
behoorlijke last van mijn buik. Soort drukkende pijn, vooral als ik ga zitten(moielijk uit te leggen! Maar die dreun van zitten voel ik dan in mijn buik) Heb nu dus mijn eisprong, teste vanmorgen ook positief met de ovutest. Was eigenlijk niet eens nodig, maar wilde weten of ik echt weer goed voelde, eerste ronde na Tijn namelijk. Manlief zei het zelf al, want die had onthouden dat ik bij Tijn ook een paar dagen voor de 14e dag mij eisprong had! hahahahahaha kus miek
ik heb altijd de hele dag last van mijn rug(onderaan) en idd die steek rechts of links... overigens voelt niet iedereen het eerder niet dan wel... kussies
Ik ben regelmatig ongesteld (regelmatig wil zeggen cyclus tussen 28 en 31 dagen) en ik weet dus A) wanneer ik hem ongeveer moet hebben, en B) áls ik hem heb, dan heb ik daar ongeveer vier uur lang last van. Dan heb ik een zeurende, stekende pijn in mijn zij.
volgens mij heb ik hem vandaag ook gevoelt. had steken in m'n zij. en net of je spierpijn hebt in de onderbuik. best heftige steken toch?:O
Nou het spijt me, maar ik heb nooit slijm hoor En ben toch al eens zwanger geweest! Ik voel ook geen drol... En mijn ovu testen worden wel donkerder (test streep) maar niet even donker als de controle streep. Nu vandaag is me teststreep HEEL LICHT dus denk dat mijn testen niet donkerder wordene n ik wel goed geklust heb Of heb helemaal geen eisprong.... Maar die ovu testen zijn niet helemaal ok (volgens mij helpt het niet bij mijn lichaam), maar dat is ieder voor zich.