Hoi meiden, Ik had in een ander onderwerp al beschreven dat ik een paar dagen voor NOD dacht ongesteld te worden. Had 1 dag erg last van naderende ongiverschijnselen. Maar er was niks gekomen. Ik heb nog niet echt een idee wat mijn cyclus is omdat ik net gestopt ben met de pil maar als ik 14 dagen na mijn ei uitreken is volgens mij vandaag of morgen mijn NOD. Nu heb ik sinds eergisteravond last van mijn borsten. Ze tintelen en zeuren een beetje heel de dag. Het is niet zo erg dat ik geen bh aan kan ofzo maar gewoon vervelend zeer. Hier heb ik nooit last van gehad behalve in mijn vorige zwangerschap dan. Ook heb ik donkere kringen om mijn tepels heen. Ik ben ook nog niet ongi geworden en heb ook geen gevoel meer dat te worden. Heb gister getest maar die was negatief. Ik ben steeds zo onzeker. Aan de ene kant had ik na mijn ei meteen het gevoel zwanger te zijn maar begin nu steeds meer te twijfelen. Misschien wil ik het wel te graag. Misschien ben ik gewoon aan het ontpillen. Moet denk ik maar gewoon even afwachten een paar dagen.... pffff moeilijk!!
Tja het kan alle kanten nog uit. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar te vroeg hebt getest en je nog niet genoeg HCG aan maakt. Het kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent en je cyclus nog wat van slag is. Vaak geeft je lichaam dan allerlei kwaaltjes aan die kunnen duiden op een zwangerschap maar ook op een naderende ongi. De tijd zal het uitwijzen. Je kunt na een aantal dagen altijd nog een testje doen. Zal voor je duimen dat het raak is!