Hoi Hoi, Een vraagje. Heb mijn eisprong 4-10 gehad en zou 21-10 ongesteld moeten worden. Heb nu echter al een bloeding. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Welke kleur/samenstelling moet het hebben? Heb wel allerlei zwangerschapskwaaltjes.
hoi volgens mij krijg je dan heel klein beetje een rozige afscheiding. Maar dacht te menen ergens op het forum ook gelezen te hebben dat het licht bruin kon zijn maar dat weet ik niet meer zeker!....maar moet je anders ff in de zoekmachine zzoeken op het forum zijn heel veel onderwerpen hierover
nou ik heb hier gister een bruine afscheiding gehad en dat kan dus inestelingsbloed zijn... het is eigenlijk gewoon oud bloed..maar roze zou ook kunnen volgens mij effe googelen! Volgens mij voel je nog niet veel als het net ingenesteld is het eitje denk ik...du of jij nu allerlei kwaaltjes kan voelen denk ikniet maar zeker weet ik dit ook niet..spannend he?
Hoi, Ik weet niet wanneer je met de pil bent gestopt? Maar zo snel al zwangerschapskwaaltjes lijkt mij niet. Als je pas met de pil bent gestopt. Kan het zijn dat je aan het ontpillen bent. Deze kwaaltjes lijken erg op de zwangerschapskwaaltjes. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het een innestelingsbloeding is. Groetjes, Sammy
bij mij was het steeds roze bloed, echt een beetje, maar soms ook rood. Wanneer het bruin is dan is het oud bloed, dus het kan best zo zijn dat het bloed niet direct naar buiten komt en dan kleurt het bruin. Ik duim voor je!
De bloeding is gestopt. Had 2 dgn veel rood en daarna werd het minder eigenlijk alleen bij afvegen. Het is veel minder als normaal en veel korter. Ik zou eigenlijk 21-10 ongi worden dus even afwachten. Ik heb nog wel zw kwaaltjes zoals erg last v.d borsten en misselijk. Normaal zou bij mijn ongi mijn borsten gelijk weer normaal worden en nu niet (laatste bloeding was maandag 12-10) Dus ff afwachten doe zaterdag 24-10 een test.