wie weet hoe een innestelingsbloeding eruit ziet en hoe lang het duurt is het helder bloed of alleen bruin en kan het ook al voor jr nod dag komen kun je hierbij ook steken in je buik hebben of een soort ongi pijn ?
Van wat ik weet is dat een innesteling altijd voor je nod dag is. En dat je er inderdaad een soort og pijn van kan hebben. Maar heb geen idee hoe het eruit ziet.
Niet iedereen heeft daar ook last van. Als het al gebeurd (als je een cyclus hebt van 28 dagen hebt) op de 20/21 dag van je cyclus. groetjes
vanmorgen had ik ook ineens dik bruin slijm de pijn is trouwens ook wat minder gelukkig mn temp is nog steeds 37,3 dus ik zal nog 2 daagjes moeten afwachten gisteravond ineens hele branderige tepels verder geen gevoelige borsten wel zijn zre groter geworden zei mn vriend ineens dus wie weet maar hoe lang kan innenstelingsbloeding aanhouden ?
ik heb helemaal geen bloeding gehad ofzo maar toch voel ik iets.... kan het nie uitleggen misschien heeft niet iedereen hier last van... hope so
Ikzelf heb al vanaf maandag een lichte bloeding en ik weet eigenlijk nog steeds niet precies wat het is. Ik ben nu 3 dagen overtijd. Weet iemand hoe lang een innestelingsbloeding duurt?
Ik heb ook gehoord dat je pas een innestelings bloeding kan hebben na een positieve test dus na je nod