hoi meiden, ik zit nu rond mijn eisprong, dus druk aan de klus maar nu moet ik donderdag naar de tandarts om 2 kiezen te laten trekken (1 zoizo) , kan dit kwaad voor het vruchtje als ik evt zwanger zou zijn. hij moet er echt uit, het is geen optie om te wachten want loop al 1,5 week met kiespijn en kon donderdag pas terecht xxx sam
Had ik vorige ronde ook... de tandarts zei dat het geen kwaad kon! Ben gewoon verdoofd... Was alleen niet zwanger
ik denk dat de tand zelf trekken geen kwaad kan, maar een eventuele verdoving misschien wel. ik zou het even aan je tandarts vragen als ik jou was.
ow okej dat vindt ik wel fijn om te lezen dat het geen kwaad kan. heb volgens mij een gaatje en wordt daar altijd voor verdoofd Dat kan gelukkig dus wel?
Als je zwanger bent moet je dat altijd ff melden bij de tandarts. Dan kan hij hier rekening mee houden met het geven van verdoving. Hoe het zit nét na je eisprong weet ik niet zeker.
daarbij sluit ik mij vraag ook maar bij aan ik heb volgende week een afspraak bij de tandarts voor de half jaarlijkse controle nou denk ik dat hij weer foto's gaat maken want het is alweer een tijdje geleden kan dat kwaad ik weet nog niet of ik zwanger ben
ik heb over 2 weken een afspraak om een gaatje te laten boren.... plaatselijke verdoving kan geen kwaad, daarna veel water drinken en wat extra vitamine c.... dan is de verdoving sneller uit je lichaam! liefs elfje