hoi hoi, Hier een vraag van mij: Ben net zwanger en vanaf vandaag heb ik op 1 plek in mn onderbuik (linkerkant baarmoeder, denk ik) wat prikjes/steekjes/krampjes. Niet echt van ongi krampjes hoor. Maar wel opvallend op 1 plek. Kan t niet goed uitleggen hoe het voelt. Misschien nog het meeste steekjes. Maak me geen zorgen, maar had het bij de vorige zwangerschappen niet, vandaar de vraag hier. Herkent iemand dit? Groetjes Claire.
Volgens mij is het het oprekken van de baarmoeder en bandjes. Ik had/ heb het bij mijn beide zwangerschappen. Groeten Mamadaisy
Hallo Mamadaisy, Bedankt voor de reactie! Ik dacht ook aan zoiets, maar ik heb het af en aan. Niet alleen bij het opstaan zeg maar. Het is ook niet te vergelijken hoor. Heb ook met opstaan duidelijke korte steken. Dit is op een andere plek en net niet zeurend. geen bloedverlies en voel me verder goed. We wachten het maar weer af. Groetjes Claire!
Ik heb het ook met (snel) opstaan, krijg ik steken aan allebei de kanten...heb wel idd gelezen dat het het oprekken van de baarmoeder in een vlot tempo gaat. Bij mij (8 wkn) is ie aan het oprekken tot de maat van een sinaasappel. Maar ach zolang ik me nog misselijk voel en steekjes heb zit hetgoed denk ik maar. Liefs Hope76
Het klinkt echt als je banden. Ik had hier in het begin van de zwangerschap ook veel last van. Die moeten nu hard aan het werk en er wordt veel aan getrokken door de baarmoeder die gaat groeien. Geen zorgen dus, en vertrouw je het niet, bel gewoon de vk!!!
meiden ik heb hier ook last van zijn indd je banden lage rugpijn heb ik ook zelf ook last van... en indd zeurende pijn in mijn buik