Gestopt met de pil en veel aangekomen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindakoek, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik ben sinds januari gestopt met de pil maar het lijkt wel of ik sindsdien al dikker ben geworden. Ben ik de enige of hebben jullie dit ook?

2. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    Ik hoor het wel vaker ja dus je bent vast niet de enige!

Ik ben trouwens juist afgevallen toen ik stopte met de pil:)

xx jozien

3. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Ik ben ook aangekomen na het stoppen met de pil.

Ik eet redelijk gezond (er gaat af en toe wat chocolade of chips in , daar niet van, maar avond eten is altijd met veel groente), ik beweeg nog steeds veel (20km fietsen per dag en 2x/wk zwemmen) maar ben 10 kg aangekomen in 7 maanden. :$

Heeft er bij mij o.a. mee te maken dat ik steeds misselijk ben de 2e helft van de maand (niet zwanger, wel misselijk, heel fijn) en daarom kleine beetjes eet de hele dag om de misselijkheid wat te onderdrukken.

4. PriscillaR

19 jul 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben ook aangekomen sinds ik ben gestopt met de pil. Maar ik vraag me af hoe dat dan komt? Toen ik aan de pil ging kwam ik ook aan maar had niet verwacht ook weer dikker te worden als ik zou stoppen. Word je ook dikker van de prikpil?

Groetjes priscilla

5. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik ben gelukkig afgevallen toen ik stopte met de pil. NIet mega hoor, ben ook nog maar net gestopt. Weet niet meer of ik aangekomen ben toen ik begon met de pil. Ik hoop dat ik snel plaatselijk aan mag komen..... :p

Deel Deze Pagina