Hey dames, Ik zit nu zo rond 10 dpo en ik heb al een paar dagen het gevoel dat het echt weer raak is.Misselijk, duizelig, krampen in mijn buik. Maar nu sinds gisteren heb ik een beetje rozig bloed. Wat denken jullie zou het van de innesteling kunnen zijn. Ik heb het nooit eerder gehad. Maar sinds mijn laatste curettage ben ik nogal gevoelig met vloeien. Rond mijn eisprong en dan nu waarschijnlijk ook bij mijn innesteling. Ik ben erg benieuwd maar wil nog ff wachten met testen. Heeft iemand dit ook gehad zo vroeg een bloeding.
Ik had ook wat roze verlies tijdens ''waarschijnlijk'' de innesteling. Ook had ik het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden dus ging er eigenlijk vanuit dat het niet gelukt zou zijn. Ik duim voor je .
Ik heb eigenlijk volgens bb morgen mijn innesteling,maar heb sinds vandaag bloedverlies roze,terwijl ik pas over 12 dagen ongi zou moeten worden,vind het ook vreemd,want nog geen 2 weken geleden was ik nog ongi geworden op 11 december. Zou dit dan idd innesteling kunnen zijn? groetjes Bianca
Net heel dom een test gedaan ha ha kom me niet beheersen. omo wit natuurlijk heb het ook nog eens in de avond gedaan. Maar wachten tot zaterdag ha ha. @ Bianca,kan ook je eisprong zijn geweest of toch je innesteling ik ben benieuwd. Ik zat net ff op je site erg leuk gedaan ik zie dat jij ook een grote knul heb maar hij heeft een stoffwisselingsziekte. Hoe zijn jullie daar achter gekomen. Mijn zoontje is ook groot (niet zo groot als jou knul) Hij is 2.5 en 1m02 en 20,5 kilo, hij moest op dieet nou ik weet niet hoe want zoveel eet ie niet. Hoe doe jij het bij je zoontje lijnen. vandaag bruinig bloed en nog steeds krampen en erg licht in mijn hoofd.