Hoi dames, Ik vroeg me af of/wat voor vitamines jullie slikken ter voorbereiding op het zwangerschap? Ik slik sinds oktober Foliumzuur maar vraag me af of het niet ook verstandig is om extra vitamines te nemen? Lees veel over de VSM puur mama tabletten maar ook over de Davitamon Compleet Mama Plus Visolie of Davitamon Compleet Mama. Wat slikken jullie?
Hallo Wijfie79: Op het moment dat wij zwanger wilde worden heb ik "zwanger worden" van de etos geslikt. Daar zit ook foliumzeuur in en nog veel meer! Voor mij heeft dat goed uitgepakt! Ik was in ronde 2 zwanger. Geen idee of dat aan de pillen heeft gelegen! Succes met zwanger worden.!
Ik slik op het moment alleen foliumzuur. Toch lees ik bij veel vrouwen dat de capsules voor zwanger worden van Etos ook alles bevatten en dat het bij een aantal ook (snelle) zwangerschappen heeft opgeleverd.
het is zo wie zo handig om extra vitaminen te nemen, ook al eet je erg gezond,zoals gezegd 2 ons groente 2 x fruit, er zit lang niet zoveel voedingsstoffen in ons fruit en groente als 20 jaar geleden, dus zou in dit geval alleen positief zijn als je dan ook nog eens neemt speciaal gericht op het zw worden.....wie weet ook in ronde 1 of 2. daarbij goed letten op "to do en dont's qua eten en drinken" nou moet jij eens zien hoe snel het gaat
ik slikte eerst alleen foliumzuur, en ben de laatste ronde op de etos zwanger worden pillen over gegaan. Die maand ook zwanger geraakt.
Ik slik puur mama van vsm. Ik vind het vooral fijn dat er ijzer bij in zit. Tijdens de bevalling verlies je toch aardig wat bloed en zo houd je je hb gehalte mooi op peil. (Is mijn ervaring tijdens m'n zwangerschap) Ik zou het ook de hele zwangerschap door gebruiken.
Ik slik davitamon compleet mama + visolie. Ik was begonnen met davitamon femnatal, maar die was er niet meer dus ben toen over gegaan op de compleet mama + visolie (was de enige die ze hadden op dat moment). Of het een snelle zwangerschap oplevert weten we nog niet (ronde 1) maar ik merk wel dat mijn cyclus wat regelmatiger wordt. Had een heel onregelmatige cyclus (tussen 26 en 94 dagen) en die is nu toch een stuk stabieler geworden (tussen de 30 en 35, enkele keer richting 40 maar niet meer)
Ik gebruik de zwangerschapstabletten van DA en ook de visolie tabletten van eigen merk DA Daar heb je geen risico mee dat je cyclus op de kop staat bijv bij de etos zwanger worden pillen
Ik heb m'n Etos-pillen net weer uit de kast gehaald. Paar jaar geleden na weghalen spiraaltje slikte ik ze. Werd maar niet ongesteld, echt enorm lange ronde gehad. Na een paar weken gestopt met de pillen en andere gaan gebruiken. Wel zwanger overigens, maar was een cyclus van 6 weken!!! Of het nu aan het spiraaltje lag of aan de pillen?? Nu een mk/curretage gehad in december. Etos pillen daarna gaan slikken (voor zwangerschap slikte ik Davitamon) en geen eitje maar na drie weken (normale cyclus voor mij) wel ongesteld geworden. Nu nog steeds geen eitje voor de tweede ronde, ik verwacht daarom een lange ronde. Of het nu aan de curretage (en eerder spiraaltje) ligt of aan de pillen? Ik weet dat ze bij veel vrouwen helpen, maar ook bij veel vrouwen juist tegenwerken doordat je cyclus langer gaat duren. Ik ga het risico verder maar niet meer nemen, heb ik besloten...
Ik slikte de Etos zwanger worden pillen en ben de 2de ronde zwanger geraakt. Het zorgte ervoor dat ik van een cyclus van 42 naar een van 28 ging tijdens de ronde dat ik zwanger ben geraakt.
Hallo, Begrijp ik nou goed dat die zwanger worden tabletten je menstruatie kunnen veranderen? Ik slik namelijk sinds mei 2010 vitamine pillen met foliumzuur, sinds dien is mijn menstruatie een rommeltje en ookal 5 maanden weggebleven... Zou dit toeval kunnen zijn of dus door die pillen kunnen komen? Daarvoor had ik een regelmatige cyclus zonder gebruik van "de pil". Ik slik trouwens Puur mama van VSM. Groetjes patatje
Gisteren helaas heftig ongesteld geworden dus op naar de nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ben net gelijk ff langs de Etos gelopen voor de zwanger worden pillen. Baat het niet, schaad het niet toch? Zou ik nou nog wel extra visolie bij moeten halen, dat is het enige wat er niet in zit? Iemand daar ervaringen mee?