Bloed na het vrijen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brrr, Dec 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brrr

Brrr Lid

Jul 9, 2006
    71
    0
    0
    Lieve meiden,

A.s. woensdag heb ik mijn NOD ( nu 13 DPO) en nog niets wijst op een naderende ongi maar ook (nog) niet echt op een zwangerschap.
    Normaal gesproken heb ik een week voor NOD al buikpijn/kramp.

Afgelopen zaterdagavond hebben hubbie en ik gevreeën en na het vrijen kwam er samen met het sperma wat bloed mee.
    Op dat moment dacht ik dus dat ik wel ongi zou worden maar tot nu toe heb ik geen bloed meer gezien.

Vanaf gisteren zijn ook mijn (.)(.) gevoelig en doen pijn (alsof ze onder de blauwe plekken staan).

Ik heb tot afgelopen zaterdag getempt maar maak mezelf altijd helemaal gek dus heb de thermometer maar even aan de kant gelegd.

Wie o wie herkent dit en was toch zwanger?

p.s. 1: afgelopen vrijdagavond had ik een negatieve zws test
    p.s. 2: ik had 2 pendels voor zwanger in december (1 voor november jl. en 1 voor januari a.s.)

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoop het voor je meid!
    Duim voor je.... voor ons dat het nu eindelijk raak mag zijn!

SUCCES!

Groetjes Marjo

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Het blijft afwachten ... hoe vervellend ook.

Tja die test, waarschijnlijk te vroeg getest, niet iedereen maakt snel hcg aan. De een al voor de NOD de andere pas n week erna.

De pendels, tja wil niemand afvallen maareh voor mij was februari gependelt en het werd toch november, dus daar zou ik niet zo op afgaan. Het is altijd leuk als zoiets klopt, maar om dat als zwangerschapstest te hanteren gaat mij iets te ver.

4. Niet meer actief

Hoi Brrr!
    Ik had vorige cyclus hetzelfde.Ik had 7 dgn na eisprong na het vrijen ook wat bloed verloren en sinds die dag ook gevoelige borsten.Maar ik denk dat mijn vriend een adertje ofzo geraakt had want ik ben ongesteld geworden.
    En wat het pendelen betreft, dat moet je als een grapje zien en je er zeker niet op blindstaren!Al je nu zwanger bent is het gewoon een toevalstreffer!Ik duim voor je!
    En dat je nega getest hebt, verbaast me niks.Veel te vroeg meis!

5. Rhode

Rhode Lid

Nov 10, 2006
    90
    0
    0
    administratief medewerkster
    ZuidHollandia
    Hoi Brrr

Ik heb ook vaak bloedverlies.
    Ook tijdens onderzoek van gyn.
    Hij zei dat ik een gevoelige baarmoedermond heb.

gr. Rhodé

6. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    je moet toch echt afwachten meid.

dat bloedverlies kan 2 kanten op, of je heb tijdens het vrijen iets geraakt waardoor je een klein wondje heb, of je bent idd zwanger waardoor je sneller kans heb op bloedverlies tijdens/na het vrijen.

die nega test, kan nog steeds positief worden, je heb ook wel erg vroeg al getest, dus zou over een paar dagen misschien nog is testen als je nog niet ongi bent geworden.

pendels, is leuk, maar pin je er niet op vast, het geeft totaal nul komma nul zekerheid.

Share This Page