Ik zou eigenlijk blij moeten zijn, maar ik ben eerlijk gezegd een beetje in de war. De afgelopen week had ik regelmatig last van buikkrampen (dat heb ik vaak voor mijn menstruatie). Echter ik werd niet ongesteld. Ik dacht het zal wel en maakte me niet druk, want mijn cyclus is onregelmatig. Ik was eigenlijk van plan om mijn cyclus bij te houden. Mijn vriend en ik hebben een kinderwens en ik wilde heel graag zwanger worden, maar nu ben ik in de war omdat ik bang ben. Ik ben bang dat het verkeerd gaat vanwege mijn leeftijd (35 jaar). Ik ben geloof ik de weg kwijt. Volgens mijn eerste zwangerschapstest ben ik zwanger (duidelijk twee lijnen). Ik heb net weer een test gedaan en weer zag ik twee lijnen (de lijn was wel iets lichter). Wanneer moet ik naar de huisarts om verder te testen? Ik las iets over bloedtesten. Hoeveel weken ben ik zwanger? Hoe kom ik daar achter. Mijn laatste dag van mijn laatste menstruatie was 23 maart 2011. Ik wil zo graag blij zijn, maar ben toch in de war.
Niet! Ik zeg gewoon; GEFELICTEERD!! 2 positieve testen, ik zou niet twijfelen hoor Het zou nog wel pril zijn, maar een streep is een streep!!
Bedankt voor de felicitatie. Ik voel me zo raar, kan het gewoon niet geloven. Nu ik erover nadenk en andere topics heb gelezen over eerste zwangerschapssymptonen. Besef ik ineens dat ik daar ook last van heb haha. Namelijk de volgende - gevoelige borsten - lichte krampjes in mijn buik (alsof ik ongesteld moet worden) - bittere nasmaak na het eten van normale dingen. - erg emotioneel (erg veel gehuild en ik begreep niet waarom?) - ben moe Ik had me opgegeven voor de van Dam tot Damloop en vorige maand was ik begonnen met Weight watchers.
Hartstikke gefeliciteerd! Ik was 37 toen ik zwanger werd en ik beviel 1 maand voor mijn 38e van een kerngezonde dochter. Streepjes op je test kunnen soms weer wat lichter zijn, in het begin schommelt de HCG en het hangt ook samen met de hoeveelheid dit je drinkt. Een streep is een streep en die zie je alleen als je HCG aanmaakt. Je zwangerschapsduur hangt een beetje af van je cycluslengte. Bij een gemiddelde duur ben je nog geen 4 weken zwanger. (Kun je hier zien: Zwangerschaps kalender - Bereken wanneer je bent Uitgerekend en Hoe lang je Zwanger bent)
Bedankt voor jullie felicitaties. Ik begin eigenlijk te beseffen dat ik zwanger ben. Ik hoop dat ik alles goed gaat verlopen en dat ik een gezonde baby mag krijgen. Ik ga me nu verder inlezen.