Voor de ervaringsdeskundigen: Ovulatietest/Eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, Jan 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Gisterenavond om 18;00 uur was mijn ovutest positief, vannacht om 00;00 uur was hij negatief. Vanochtend was mijn temperatuur omhoog. Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn eisprong geweest is? En "moet" ik vandaag dan nog eens klussen?

Een andere vraag:
    Normaal vind mijn eisprong tussen dag 15 t/m dag 18 plaats. Nu zit ik echter op de 21ste dag van mijn cyclus, en heeft mijn eisprong waarschijnlijk op de 20ste dag plaatsgevonden. Kan ik nu ook mijn NOD later verwachten.
    Mijn menstruatie is als mijn eisprong op dag 15 is, op dag 27. En als mijn eisprong op dag 18 is, dan ben ik op dag 30 ongestelde.
    Moet ik er nu dan vanuit gaan dat mijn NOD op dag 33 is? (ben nog nooit later dan 30 dagen ongesteld geweest)

Wie o wie heeft het antwoord?

2. Niet meer actief

denk dat idd je ei is geweest. na ei sprong gaat temp omhoog en nu nog klussen is alijd goed. je ei "leeft " tussen de 12 en 48 uur

je ongi hoeft niet later te komen hoor. ik had vorige maand op dag 17 mijn ei en werd gewoon op dag 29 ongi(deze maand op dag 14 mijn ei) dus je zou (als je regelmatige cyclus had) gewoon van je normale nod uit kunnen gaan.

3. Niet meer actief

was het de dag ervoor nog negatief?

Is het de eerste keer dat je die tests gebruikt?

Bij mij kwam uit de test dan mijn menstruatie geen 14 dagen maar 10 a 12 dagen na de eisprong kwam.

En ik zou gewoon klussen! Baadt het niet.....

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik heb al vaker getest. En weet dus wel een beetje hoe het werkt.
    Vrijdag was de test nog wel negatief, maar was het streepje al bijna net zo donker. Zaterdag dus positief. We zijn al een aantal dagen aan het klussen, maar nu heeft mijn vriend niet zo veel zin meer. dus.... weet niet of het vandaag gaat lukken. ik hoop het wel. ;)

Share This Page