Beetje vage titel misschien maar ik heb zo'n last van harde buiken aan de bovenkant van mijn baarmoeder. Ik ben inmiddels 34 weken zwanger, en als het zo hard wordt dan zijn het net twee harde bobbels die net onder mijn borsten zitten. Het punt is dat het onwijs drukt op mijn maag en ik er misselijk van wordt, en allleen heel rechtop kan zitten. Is dit herkenbaar voor iemand? groetjes Arielle
Ik wil net een soortgelijk topic plaatsen.......... MEn wat doet het zeer onder en tussen mijn ribben, het voelt helemaal verkrampt en beurs en als de beeb beweegt is het helemaal feest....... Maar of het harde buiken zijn?
toevallig, heb ook precies hetzelfde. Zit er dan ook aan te twijfelen of het een harde buik is of dat de kleine gewoon lekker helemaal hoog ligt. ( heb soms zelfs het idee dat ie straks via de bovenkant eruit wil in plaats van beneden zo hoog ligt ie soms) In ieder geval voelt het boven idd heel hard en beneden helemaal niet zo.
zouden het niet gewoon de (buik)spieren kunnen zijn die opspelen? Weet het niet hoor, weet wel dat mijn beeb met de billen en voetjes tegen mijn ribben aan ligt. De kant van de voetjes is ook helemaal beurs Maar goed, dat schijnt ook normaal te zijn. Ik weet niet hoor maar kan me niet voorstellen dat die beeb in de komende 7 weken nog 2x zo zwaar kan worden Waar moet ik dat laten.... 8-[
hihihi Lilly, ja dat vraag ik me soms ook af. Dan kijk ik naar mijn buik en dan denk ik : dat kan toch niet groter worden? Mijn kleine ligt ook met billetjes en beentje tegen mijn ribben. Zijn favoriete houding. Volgens mij draait ie nooit. Al de echo's die ik gekregen heb was altijd te zien dat ie zo lag. koppie beneden, billetjes in de lucht. Geen idee trouwens of het de buikspieren kunnen zijn. :-k
Dat is heel herkenbaar! Ik heb dat soort harde buiken ook al weken en vanaf week 35 tientallen op een dag. Er komen dan ook 1 of 2 hele harde bulten rond mijn maagstreek.
hoi selmama dat klinkt hetzelfde als wat ik heb, echt twee harde bulten ter grotte van een flinke vuist. Het zijn echt harde buiken want ik voel het niet echt heel de tijd maar zeker tientallen keren per dag komt het opzetten. Na een maaltijd is het helemaal feest want dan is er daarvoor helemaal geen plek meer binnen. Wat jullie andere meiden je afvragen heb ik ook.....hoe moet de baby ooit nog groter worden van binnen, het zit nu al allemaal zo strak en benauwd! En....ik denk ook wel eens dat ik hem uit moet spugen in plaats van baren want hij lijkt hoe langer hoe hoger te komen.... Groetjes Arielle