Innestelingsbloeding??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yinthe, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    @ Carpe Diem, dat zou best eens de innesteling kunnen zijn. En nu ik in jouw bericht over dat boeren lees, ik had dit dus ook afgelopen week. Heel vreemd, ik bleef maar boertjes laten, en dus ook bij het afvegen wat slijmerig bruinsel (wat een heerlijke termen allemaal ;) )

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Versluis, o spannend, wanneer is jouw nod?
    Had het net al opgegeven, dacht echt 2 dagen veegje bloed, dan 1 dag niet, en nu wel een veegje, dat dat niet kan met innesteling.
    Ik voel me verder echt net zo als bij mijn dochter, pfff, erg dat wachten he

xx

3. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het innestelbloed lichtroze en alleen een veegje in de ochtend, 2 dagen na de bevruchting/eisprong. Toen 2 ochtenden bruin slijm en toen weer een ochtend lichtroze helder bij het afvegen. 2 weken later vmk gehad.

Ronde 2, kreeg ik bruinverlies, menstruatie kwam er aan.

Lees dat je over 9 dagen pas kunt testen, dus nog niet echt tegen menstruatie aan zit, zou dus innestelen kunnen zijn.
    Super spannend zeg!
    Groetjes Jela

4. josje2

josje2 Lid

3 aug 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een vraag en heb dringent hulp nodig

ik heb een vraag... ik moet over anderhalf week ong worden
    maar heb nu al bloedingen en ben vorige week met me vriend aant rampe stampen geweest onveilig ik heb nu een beetje bloeding en een beetje last van me rug nu wil ik graag weten is dit dus de symptonen van een innestelling ik wil graag weten wak me er bij voorkan stellen en hoe het in zijn werking gaat en natuurlijk of dit kan duiden op een zwangerschap...

Deel Deze Pagina