Hoi iedereen, ik heb eens een ander topic gepost over het feit dat ik als sinds half april op het wachtbankje zit om mijn cyclus opgestart te krijgen (maw nog geen menstruatie gehad totnutoe en niet zwanger!). Sinds begin juli slik ik Teunisbloemolie van Etos, en ik begon onderhand een beetje moedeloos te worden omdat er nog niet veel schot in de zaak leek te komen. Nu stond ik gisteren opeens op met een zeurende pijn links onderaan. Het voelde heel gespannen aan, en eerst dacht ik dat mijn darmen opspeelden of zo (dacht zelfs appendix maar blijkbaar zit die rechts haha). De pijn trok echt door naar mijn onderrug, en verder had ik ook een drukkend gevoel "vanonder" (sorry). Ergens in de namiddag was de pijn opeens weg. Ik ben nu aan het twijfelen of dit misschien een eisprong zou kunnen geweest zijn? Ik gebruikte totnutoe nog geen ovulatietesten, maar heb er gisteravond meteen eentje gedaan, maar was slechts een licht streepje... Ben ik mezelf dan toch iets aan het wijsmaken? (wishful thinking?) Wie weet raad? Alvast bedankt! Sunnyke