geen symtomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door suusjesanne, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hallo meiden,

Bijna 5 weken zwanger maar ik voel niks.

Bij mijn dochter had ik menstruatiepijn maar nu ik voel niks.
    Geen veranderingen met eetlust, geen zere borsten, geen last van mijn buik.

Zijn er meerdere meiden die dit hebben of hebben gehad?

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Toen ik zwanger was van m'n dochter zijn de kwaaltjes pas begonnen bij 6 weken, het enige wat ik voelde rond mijn NOD waren zachte prikjes in mijn buik, maar verder dus niets.
    Het kan dus zeker dat je helemaal niets voelt!
    Geniet ervan en gefeliciteerd !!

3. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Bedankt! Ik ben weer erg onzeker, ik hoop dat alles gewoon goed gaat. Dus ik hoop maar op symptomen haha

4. nanny1979

nanny1979 Nieuw lid

25 jan 2011
    2
    0
    0
    Zo te zien lopen we gelijk op met onze nog korte zwangerschap... Zelf heb ik ook nog nergens last van... Ik had verleden week wel pijn in mijn buik alsof ik ongesteld moest worden.. Ik heb afgelopen dinsdag getest en deze was positief... Maar ik ben blij als dit zo blijft hoor zonder al die symptomen... Bij mijn andere zwangerschappen was het ook heel anders dan nu... Ik was constant moe, misselijk, ja je weet wel alle symptomen die ik maar kon krijgen had ik.. Nou meid geniet er gewoon van de symtomen kunnen zeker nog komen hoor, maak je maar geen zorgen hahaha!

5. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik had de eerste weken ook nergens last van, ik zeg geniet ervan zolang het kan, mss komt het nog. (en zo niet, nog beter!)

6. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ook ik ben nu vijf weken zwanger en herken het gevoel helemaal. Na de eerste positieve test, die toch echt duidelijk was, heb ik zelfs nog een test gehaald waar zwanger, niet zwanger op komt te staan...

Echte kwaaltjes heb ik ook niet (meer) vlak voor mijn positieve test wat last van lichte krampen en mijn rug, de week erna hetzelfde. Nu eigenlijk niet veel meer, misschien alleen wat vermoeider dan normaal.

Zou het liefst weer een test doen, gewoon voor de bevestiging ;)

Kortom, het is gewoon spannend, onwerkelijk, maar ik denk dat we het gewoon maar moeten geloven en er van gaan genieten :D

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hier precies hetzelfde, ondertussen nog steeds geen klachten. gevoelige borsten misschien een beetje en ik kan moeilijker naar de wc. maar niet zoals bij de andere toen ik me echt zwanger, misselijk enzo voelde.

maar ik lees toch wel dat de meeste klachten pas beginnen na de 6 weken. dus ik zeg geniet er van.

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik ben nog heel pril zwanger en heb ook geen kwaaltjes. Ik merk niets.
    Ik had af en toe zeurende buikpijn en dit is nu ook verdwenen.
    Wel gespannen borsten en enorme moeheid.
    Verder merk ik niks in mijn buik. :( Maakt me ook wel onzeker.

Gisteravond een piep klein beetje bloed verloren en gelukkig is het daarbij gebleven. Ik had geen buikpijn.
    Dus vraag me af wat dit geweest kan zijn en sindsdien stress ik dus wel een beetje, want ik merk verder niks in mijn buik.

9. pappa

pappa Lid

31 jul 2011
    34
    0
    0
    Mijn vrouw is nu bijna 7 weken zwanger. De eerste weken nauwelijks kwaaltjes. Ik werd er doodongerust van!

Het was zelfs zo erg dat er een glimlach bij mij verscheen wanneer ze eindelijk eens misselijk werd. :) Of wanneer ik, om te testen, even in haar borsten kneep .... en ik vervolgens een klap kreeg ;)

Niet dat ik haar al die kwaaltjes gun, maar het is wel een soort van bevestiging van de zwangerschap.

Twee dagen geleden hadden we de eerste (inwendige) echo bij de vk. Ze bleek toen 6 weken en 3 dagen zwanger te zijn. Alles zag er netjes uit, er was zelfs een kloppend hartje te zien! :D

De onzekerheid herken ik dus echt wel, en dat zal ook nog wel zo blijven totdat je een echo krijgt en daar iets moois op ziet :) Ondanks alle reacties die ik hier kreeg in de trant van 'probeer er van te genieten', bleef het voor mij een onzekere periode .... tot de echo.

De enige tips die ik je mee kan geven:
    - Zoek afleiding, hobby/werk/enz.
    - Ga vooral niet teveel rondneuzen op internet; de kans is groot dat je veel horrorverhalen zult lezen en daardoor nog onzekerder gaat worden.

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Pappa: wat leuk dat je zo betrokken bent...maar wat zal je vrouw je soms weg gekeken hebben als je weer op zoek ging naar "klachten" :D

ik zit nog voor mijn NOD maar ook ik heb deze ronde nergens last van...normaal vol met klachten voor nod...alleen gevoel van volle/zware borsten...en verders niks.....geeft een mens een beetje hoop dat het miss wel us raak kan zijn omdat het anders dan anders is dan in een normale ronde voor nod ;)
    ik moet nog even wachten op het wachtbankje maar hoop dat ik gelijk ga krijgen ;)

11. pappa

pappa Lid

31 jul 2011
    34
    0
    0
    Ja, da's waar. Gelukkig heb ik een heel begripvolle vrouw, en weet ik ook heel goed de grens bij haar :)

12. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    bij mijn dochter had ik helemaal nergens last van de eerste paar maanden! Misschien wat vermoeid, maar verder? Ik weet dat mijn zus het zelfde had. Wij hadden echt zo iets van, oke, en nu? Toch allebei een meer dan gezonde dochter gekregen!

13. Vanny1979

Vanny1979 Lid

22 jun 2011
    30
    0
    0
    amsterdam
    Ik ben zelf ook heel erg pril zwanger.

Maar ik voel me echt niet zwanger.
    Mijn borsten zijn voller, af en toe heb ik last van mijn liezen. En heel veel last van mijn onderrug.
    Maar voor de rest niets.

Het is afwachten denk ik

14. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Dan meld ik me hier ook maar! Zie banner ook pril zwanger en bijna geen symptomen. Bij mijn vorige zwangerschap begonnen de kwaaltjes ook pas rond 6 a 7 weken dus geniet nu lekker zou ik zegge !

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier nu bijna 11 weken zwanger en nog helemaal nergens last van! Voel me echt prima ;) Op die onzekerheid na dan..
    Al 3 goede echo's gehad dus het niet hebben van kwaaltjes zegt ook niet zoveel!

16. Linana

Linana Niet meer actief

Ik meld me ook maar ff :D
    Nu 13 weken zwanger, helemaal nergens last van.
    Als ik geen echo's gehad zou hebben waarbij bleek dat de kleine perfect op schema ligt met groei EN beweegt als een dolle zou ik niet weten dat ik zwanger ben.

Ik zou zeggen, geniet ervan!! Mijn schoonzusje was de eerste 3 maanden echt dood en doodziek, kwam haar bed niet uit en lag alleen maar te kotsen en te doen.... Dit bevalt mij dan een stuk beter :D

Deel Deze Pagina