Laat-testers?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babke, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo allemaal, ik heb op zoek naar late testers. Ik ben inmiddels 22 dpo of als ik zwanger ben ruim 5 weken. Mijn temperatuur is hoog en vandaag zelfs weer een graadje hoger. Vandaar mijn vraag of er mensen zijn die ook pas zo laat of liever later positief testten? Ik had vanmorgen weer een negatieve k2v5. Oh ja en zet er ook even bij welke test je het fijnst vond?

Bedankt. Ik hoop dat ik hier nog wat hoop uit kan putten.:D en anders: "Schiet op met die ongi"!!!

2. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Jij dus ook nog steeds niets!! ik zit in precies hetzelfde schuitje! vandaag weer een test gedaan weer negatief. Ik woon niet in Nederland dus ik doe niet dezelfde testen als jullie. Ik gebruik van die amerikaanse testen komt denk ik een beetje overeen met die goedkope kruifdvat testen. Maar ik vraag me af of een dure test beter is....

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb bij mijn dochtertje pas 33 dpo (19 dagen overtijd) positief getest... Werd vervolgens bij de echo eerst 2,5 week en een paar weken later toch maar 1,5 week teruggezet: late innesteling geweest, in combi met sowieso een laag HCG...
    Maar is dus helemaal goed gekomen :)

Ik ben zelf erg tevreden over de K2v5. Erg gevoelig, veel beter dan een hoop dure testen, (die vooral erg duur zijn vanwege de merk-naam en het feit dat die bedrijven tonnen uitgeven aan reclame!).

4. tulip

tulip Niet meer actief

bij mijn dochter was ik echt een late tester. Was inmiddels al bijna 9 weken in verwachting;)

We waren toen ongeveer 14 maanden bezig en al een hoop negatieve testjes in handen gehad door een zeer wisselende cyclus. Ik durfde eigenlijk niet meer te testen, bang voor weer een teleurstelling. Op een gegeven moment voelde ik mij zo slecht, zo moe dat ik mn ogen niet meer kon openhouden en een (zo dacht ik) een zeer langdurige buikgriep:p Mijn man zei toen voor dat ik de dokter zou bellen voor een afspraak toch maar even een testje te doen. Bij de vk bleek later dat ik toen al 9 weken zwanger was.

5. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel eerlijk denk ik dat je je eisprong pas 28 november hebt gehad! Als je je vruchtbaar slijm weghaalt, dan is de rode stippellijn waarschijnlijk ook weg en zet FF hem op 28 nov! Probeer eens...

Maar succes met wachten verder, want daar zit je nog steeds in!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #6 Babke, 8 dec 2011
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
    Hoi Marilou, dat ei weet ik zeker. Mijn kaartje klopt niet helemaal omdat ik verkeerd getempt heb. Ik heb hem gevoeld en dat slijm van mij kun je niet missen. Is altijd een echte klodder drilpuddingachtig/ eiwitachtig slijm. Daarna heb ik alleen maar spierwitte plak gehad. Ik vermoed zelf dat de innesteling laat op 26-11 heeft plaatsgevonden en dat dat niet goed zit. Maar zolang ik geen bloed zie, houd ik hoop.
    Maar als ik eerlijk ben verwacht ik het niet meer.

Ps: het watery en eggwhite nog even weg gehaald, maar dat maakte geen verschil.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @ TS ik dacht precies hetzelfde maar zie dat je heel zeker bent van je ei.
    Enige wat ik dan kan bedenken is dat je op de 28e een innesteling hebt gehad maar is dan wel heel laat.
    Succes met wachten!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik bedoel 27 november ipv 26. Bedankt voor jullie reacties. Ben al blij om het van me af te schrijven. Het stomme is dat iemand mij een voorspelling gedaan heeft. Waar ik overigens niet om gevraagd had. Ik ben zo bang dat ik me daardoor onbewust mijn periode aan het uitstellen ben zeg maar.

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh zie nu dat ik het zelf ook verkeerd geschreven heb. Ik bedoelde ook de 27e.
    Schrijf maar lekker van je af hoor. Dat is beter dan er al mee rond te lopen. Dan kan je het tenminste even kwijt en dat lucht waarschijnlijk al wat op.
    En jouw gedachtengang over het onbewust uitstellen / tegenhouden snap ik helemaal maar je temp blijft ook hoog. Neem aan dat je daar toch geen invloed op kunt hebben, toch? (of zeg ik nou iets heel raars ;);))

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha, je zegt precies wat al tig keer door mijn hoofd is gegaan. Hoe kan de temp nu doorstijgen? Kan dat bij schijnzwangerschap?

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Tja geen idee dus. Ik geloof wel dat je door stress, of what ever, je ongi kan tegenhouden. Maar het lijkt mij toch niet dat je temp dan ook hoog blijft. Die is hoog door je progesteron toch, dus hoe kan je dit dan beinvloeden? Maar goed, dat is mijn idee, ben natuurlijk geen ´dokter´.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Innesteling kan tot wel 2 weken na ei nog plaatsvinden.
    Normaal gesproken kun je een week of 2 na je ei testen, maar als dan pas net de innesteling is geweest, ga je nog onvoldoende HCG in je urine hebben.
    Als je dan ook nog eens laag in je HCG zit/traag stijgend HCG hebt, duurt het na innesteling dus ook nog langer dan die anderhalve of ene week voor je HCG in je urine aantoonbaar is, zoals ik dus ook had bij Thirza.

Je kunt idd ook door de spanning of het graag willen, pas later ingesteld worden, maar het kan dus ook heel goed door late innesteling en laag of traag stijgend HCG zijn.

Wat ik toen niet wist en ook nooit attent op ben gemaakt: in je bloed is HCG eerder EN nauwkeuriger aantoonbaar, dus even vragen bij de huisarts of je mag bleodprikken, kan eerder duidelijkheid geven.

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    @ rozemarijke duidelijk verhaal. Wist ook wel dat er uitzonderingen zijn qua tijd van innestelen. Maar als je van het gemiddelde uitgaat, zou dag 27 dus een vrij late innesteling zijn. Dat dit zelfs 2 weken kan duren wist ik dan weer niet.
    Maar dan nog vraag ik mij af, stel dat je spanning oid later ongesteld wordt. Blijft je temp dan ook gewoon hoog tot het eind?

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zit mijn kaartje nog eens te bekijken. De temp van 27-11 was eigenlijk nog iets lager, maar heb toen gelijk nog eens gemeten en dat was een graad hoger. Heb die toen genoteerd. Heb nu die eerste waarde weer ingevuld. En bij de eerste piek had ik diarree. Dat kan verklaren waarom het daar een dip lijkt. Blijft gissen, maar kan. Even ervan uitgaande dat het wel zo is, is de innesteling pas 27-11 geweest. Een zeer late waarvan het grootste deel mislukt. Afwachten dus nog steeds, maar het kan een verklaring zijn. Hoop dat ik een voorbeeld ben zoals Rozemarijke

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het kruis staat ook in stippellijn hè. Dat betekent toch dat ff niet helemaal zeker is toch?

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat is pas sinds drie dagen. Komt doordat ik zo lang overtijd ben

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh oke.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben nu zelfs blij als ik ongi wordt. Kunnen we tenminste nieuwe ronde in.

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou dat kan ik mij voorstellen hoor. Al die twijfels en ondertussen het gevoel hebben dat je stil staat. Als je dan idd niet zwanger bent, laat het dan maar doorbreken hè.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, ik heb nu kramp maar of het nu ongikramp is of mijn darmen die lopen te vervelen weet ik eigenlijk niet. Heb wel steeds scheetjes :D.

Deel Deze Pagina