innestelingsbloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Amfy, Aug 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

na mijn andere topic hier een andere vraag.

wie heeft er ervaring met z'n bloeding en hoelang duurde die bij jou?

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    geen ervaring mee, weet alleen dat ie veelal afwijkt van een gewone ongi, en vaak stukken minder is, gesproken over inlegkruisjes, uitzonderingen daargelaten uiteraard :)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier dus nu 4 keer 3 druppels en meer echt niet. een ongi in bij mij 5 dagen emmers

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    waar zit je ergens in je cyclus? :) ow wacht 9 dagen overtijd.. hmm kan zijn dat je ongi nog doorbreekt, anders wordt het spannend :)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

uit gaande van de 29 dagen die ik altijd heb. Maar dan had ik ook mijn ei moeten hebben op dag 15. ik dacht namelijk dat ik vorige week al ongesteld werd omdat ik dus last had van mijn bm maar dat heb ik ook met een ei.

Maar als dat mijn ei was heb ik dus nu mijn innesteling? ik snap niet meer van mijn lijf die heb ik nog nooit gehad zo.

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Uitschieters hoor ik vaak hier hoor :) spannend!! en ben zelf ook ervaringsdeskundige op dat gebied, dacht dat hetmn nod was, kreeg ik een smiley van cb, dacht yesss zwanger.. was het mn ei ;)

7. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier alleen bij de tweede zw een innestellingsbloeding gemerkt: waren toen echt letterlijk 3 drupjes bloed, maar kan ook meer zijn of dus niets (wel bij alledrie brui verlies gehad overigens die eerste zeg maar twee weken). Zit weinig anders op als later nog eens testen of afwachten helaas.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier een bloedinkje gehad op 9DPO: cremig roze verlies in broekje, geen inlegkruisje nodig gehad want was onmiddellijk gestopt.

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Nou Amfy misschien toch nog hoop he.. Misschien heb je een flinke uitschieter gehad deze cyclus alles kan natuurlijk hoop voor je dat je snel positief test!

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heb je nog getest meis??

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    nou,hier vandaag hetzelfde:
    zit op 10 dpo en had deze ochtend een bruin veegje,nu niks meer:(
    of het is een voorbode op mijn ongi of innestelingsbloeding,maar ja...dat blijft afwachten!pppfff

Share This Page