Beetje in de war....hoe zit het nou haha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Felice88, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ik dacht dat ik eindelijk een normale cyclus had (zie onderschrift), maar nu ben ik weer in de war......Om het kort samen te vatten:

2 wkn geleden positieve ovulatietest gehad op zondag, dan zou maandag of dinsdag mijn eisprong zijn geweest. Dat zou dan toch ook betekenen dat ik 2 wkn later (nu dus.....;)) maandag of dinsdag ongi zou moeten worden.....?!

Ik dacht maandag al het een en ander te voelen, maar ik ben nog steeds niet ongi. Zaterdag een test gedaan, OMO-wit....durf nu niet meer te testen tot het weekend...

Maar mijn berekeningen kloppen toch :)?!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het is pas snel na 2 cycli, maar dit klinkt wel erg pco-achtig. Ik had ook onterechte positieve ovulatietesten en dat is een van de kenmerken. Ik zou eens vragen of je een onderzoekje kunt laten doen bij de gyn. Bij ons heb je daarvoor geen verwijzing en kun je zo bellen. Dat is niet overal zo, maar wie niet waagt, wie niet wint toch?

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Welke ovutesten heb je gebruikt? Was hij echt knalpositief?

Vorige cyclus had ik ook zoiets. Op 31 juli een posi ovutest (dacht ik), dus ik verwachtte mijn mensturatie op 13 aug. Er kwam maar nix.. uiteindelijk ben ik 21 aug pas ongi geworden.
    Of ik had een lf van 21 :$ of ik had toch nog even verder moeten testen, gezien mn ovutest niet super knalde (maar wel minstens even donker was als de c).

Daarom deze ronde maar cb smiley ovutesten erbij besteld, daar kun je in ieder geval niet omheen!

Wacht nog even een paar daagjes af en anders maar een keertje langs de ha gaan?

4. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ik gebruik die van Sensitest.....voorheen bleven ze helemaal wit, laatst kwam er een streepje en die is 2 wkn geleden zondag dus duidelijk geworden (zie foto). Ik heb voor de zekerheid doorgetest, maar t/m woensdag werd hij juist weer lichter dus was er zeker van dat die positief was ;)

Bijgevoegde bestanden:

• posi.jpg
      posi.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      80
  5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad nog een paar dagen afwachten. Ik heb gelezen dat bij sommigen hcg wat trager wordt aangemaakt en dat het daardoor kan dat je eerst een negatieve test krijgt, terwijl later blijkt dat je toch zwanger bent. Dus wie weet :) (dat hoop ik voor mezelf ook, zie banner :D)

6. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Wow spannend dan ook voor jou! Ik zie dat je in ronde 3 zit en al wel meteen een regelmatige cyclus hebt....?! Dat ziet er hoopvol uit meid ;)! Laten we samen hopen op een posi-test OF snel ongi....dit wachten is 10x niks ;)

7. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben nu een half jaartje met de pil gestopt en ben eigenlijk sindsdien hartstikke regelmatig geweest. Maar die onzekerheid nu is echt vreselijk! Inderdaad: of een positieve test, of laat die ongi maar snel komen!

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ovulatietesten zijn niet altijd even correct. Er zijn gevallen waar ze een week voor de eisprong al positief kunnen aangeven. Als je echt een onregelmatige cyclus hebt, kan je best temperaturen om juist te kunnen zien wanneer je ovuleert.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Kan ook een late innesteling zijn.
    Geen bloed,geeft moed:D

10. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties :) Ik wacht het nog even af tot het weekend en dan gooi ik er nog een test tegenaan....mocht die weer negatief zijn, dan misschien toch maar (weer) eens langs de ha....

;)

Deel Deze Pagina