CB digitale ovulatietest 4 uur niet drinken/plassen??!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Griekje, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ff een vraagje over de digitale ovulatietesten van ClearBlue. In de bijsluiter staat dat je 4 uur van tevoren niet mag drinken en niet mag plassen. Nu weet ik niet hoe het met jullie zit, maar ik houd dat echt niet vol hoor! Ik vind 2 uur niets drinken al heel lastig (drink best veel thee en water gedurende de dag) en als ik zo nodig moet plassen dat ik echt op springen sta ga ik niet nog een uur wachten ofzo...
    Zou dit echt uitmaken of is het niet zo strikt? Wat zijn jullie ervaringen?

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ik gebruik ook de CB digitaal en ik drink gewoon als ik dorst heb (maar geen liters hoor ;) ). Plas probeer ik wel zo lang mogelijk op te houden, maar als het echt niet meer gaat dan niet hoor.
    Ik test wel pas laat op de avond wanneer je al wat minder actief bent, dus dan is het denk ik wel makkelijk vol te houden dan wanneer het halverwege de dag is.

3. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie.
    Ik test meestal rond 18 uur. Ook omdat in de bijsluiter van de andere ovulatietest die ik gebruik (dipsticks van zwanger&kids) staat dat je het beste kunt testen tussen 10 en 20 uur omdat je LH piek gedurende de dag opbouwt. En bij die testen mag je 2 uur van tevoren niet drinken en plassen.
    En gister was die dus positief alleen de CB digitale test was negatief geen smiley dus dat vond ik wel raar...

4. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik probeer wel minder te drinken maar als ik echt dorst heb neem ik een slok, het plassen probeer ik uit te stellen en als het niet meer gaat doe ik dan de test en tot nu toe lukte dat prima

Deel Deze Pagina