alles stinkt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nenny, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    o wat is dit erg...
    ik kan momenteel niets meer verdragen...zoals de titel zegt; ALLES STINKT.

het huis stinkt, mn vriend stinkt, mn wasmiddel stinkt, mn parfum stinkt, de koelkast stinkt, mn eten en drinken stinken nog harder en ik zelf stink het hardst....

niet echt, maar zo ervaar ik het ik word er gek van :(
    en nu ik gestopt ben met roken is mn reuk ook nog veranderd, schijnt mn neus het ook beter te doen en dan icm me hormonen...ik ruik momenteel alles van 10 meter afstand..ik hoop dat het snel over gaat..

hebben meer meiden hier last van?

2. tappie

tappie Lid

19 mrt 2008
    99
    0
    0
    Vreselijk herkenbaar, alles stinkt!

Ik lijk alles veel sterker te ruiken en wordt van de meeste geure onpasselijk.mensen stinken, de was stinkt, de dieren, mijn vriend stinkt, eten stinkt.

Heb van mijzelf al een sterke neus maar nu is het helemaal erg!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh herkenbaar....vaak de reden dat ik moest spugen ook...bleuhhh tochtje op de fiets was hell! AL die luchtjes! bah bah bah...zelfs een bos bloemen rook vies...

Helaas ging het heir niet over tot na de bevalling....hormonen hebben blijkbaar effect dat mijn neus beter werkt hahaha:)

sterkte!

4. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    jaa niet best...heb net mn vriend onder de douche gezet, die dacht hij naast me mocht liggen nadat hij de hele avond in een rookhol heeft doorgebracht...nou echt niet....bah bah bah

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Haha hier hetzelfde.. en waarschijnlijk word het nog erger.. (was bij mij ook rond week 10 het heftigs)

Zelfs fris gewassen beddengoed vond ik een hel..

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier ook. Ik ben een keer bijna over mijn nek gegaan toen er iemand in de bus van die fel-roze Hubba-Bubba kauwgom zat te kauwen!

Ik merkte het tot een week of 10, en sinds een paar weken is het opnieuw een stuk erger geworden.

7. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Haha! Heel erg herkenbaar! Mijn collega's stinken, iedereen die rookt stinkt (terwijl ik zelf tot voor kort -lees, tot ik zwanger bleek- fanatiek roker was), het eten dat ik kook stinkt, mijn moeder stinkt, mijn beste vriendinnen stinken, ik stink (de relatie is het absoluut niet met me eens, maar ik ruik ALLES), alcohol stinkt, iedereen die in het openbaar vervoer zit stinkt, iedereen die überhaupt dicht bij me komt stinkt, ALLES STINKT!! Bah. Kan niet wachten tot het minder wordt..

8. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Heel herkenbaar hoor!!! Vooral de koelkast en bepaalde etenswaren... Vanmorgen ging ik over mijn nek van een broodje salami dat ik voor vriendlief aan het smeren was... Ook vind ik de hond ineens heel erg stinken :( heel zielig, sinds ik zwanger ben vraagt ze veel aandacht en ik kan gewoon haar geur niet verdragen... Hoop echt heel erg dat dat snel minder gaat worden!

9. pizza78

pizza78 Actief lid

19 jun 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin er nu eigenlijk pas erg in te krijgen dat heel erg veel stinkt ben morgen 28 weken.

10. Ik had dat in de zwangerschap van mijn dochter ook heel erg, dat geuren zo ontzettend sterk roken en de meesten stonken. Waren echt maar weinig dingen die niet stonken. Vooral moeilijk met misselijkheid he.

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik liep van de week een supermarkt binnen en liep kokhalsend door de winkel omdat ik een penetrante vislucht rook. Kan nergens meer tegen. Of zweetlucht, ga ik ook van over mn nek.

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik kan er niet meer tegen als KatMan naar het toilet is geweest.

Ik heb het er nu uitgedrillt dat hij de deur naar de gang en kamer laat openstaan, want echt: ik sla op tilt.

Maar nu, zelfs met de deur-dicht-gewoonte kan ik hem niet met rust laten: hij neemt de lucht blijkbaar in zijn kleren mee of zo.

Ik ben hem nu aan het leren dat hij via de voordeur, garage, tuindeur, rondje door de tuin, dan aan de achterkant weer de woonkamer binnenkomt na toiletbezoek.

Helaas wil hij niet niet echt aan. Vind dat ik overdrijf. De egoist. ;)

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    :d :d

Deel Deze Pagina