Meiden! Even mn verhaal doen.. Gisteren had ik ongesteld moeten worden, en dat gevoel had ik s ochtends ook.. Maar niet geworden. Vorige week heb ik 5 dagen heel lichtroze bloedverlies gehad. Ik begrijp het niet en dacht misschien heb ik een late eisprong, wat steken in mn onderbuik, dus een ovulatietest gedaan. Gisteren en vandaag positief. Zwangerschapstest, negatief. Kan het zijn dat ik een late eisprong heb? Zelfs op de dag van mn verwachte NOD? Wie kan me helpen met meer duidelijkheid??
Kan het niet zo zijn dat je vorige week ongesteld was, die 5 dagen bloedverlies en dus nu je eisprong hebt. Daar dacht ik aan toen ik t las. Het is wel raar dat je nu je eisprong heb terwijl je ongi moet worden. Of je hebt een langere cyclus. Weet jr zeker dat je vandaag ongi moet worden? Kan t niet zo gwn zijn dat je langere cyclus hebt
Ja, ik heb een cyclus van 30-31 dagen. Wel heb ik een hsg onderzoek gehad, maar dat had verder geen invloed op mijn cyclus werd me verteld. Kan me niet voorstellen dat dat klein beetje bloedverlies mn menstruatie is geweest vorige week. Miss moet ik maar gewoon afwachten...
Ik heb al een paar zwangerschapstesten gedaan, maar negatief.. Begrijp er niks meer van. Maar ik wacht nog even af
je kunt een positieve ovu test hebben zelfs op of na nod. wellicht is je ei niet gesprongen. Heb je twee weken terug ook getest met ovu testen en wat was toen de uitkomst. met andere woorden... hoe weet je dat je twee weken eerder een eisprong hebt gehad? ik heb ook gedacht dat mijn eisprong geweest zou zijnm wat achteraf niet zo was.. toch had ik een positieve ovu test..
Okee, ik weet niet zeker of ik mn eisprong heb gehad idd.. Mn vraag was alleen of het miss mogelijk was dat een eisprong veel later kan komen aangezien ik een positieve ovu test had.. Maar heb nu wel sterk het idee dat mn cyclus toch wel in de war is vanwege dat hsg onderzoek . Hoe wist je dan dat je geen eisprong hebt gehad?