zo onzeker was het innesteling of iets anders

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mamie82, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    goededag

ik heb op 21 jan(na 5 Jaar) mijn mirena verwijderd die dag/avond wat bloed verloren
    volgende dag behoorlijk wat en de dag erna weer een beetje wat overging in bruinbloed

volgend berekeningen op ovulatietest

22 jan ongi
    rond 5 feb eisprong
    rond 10 feb innesteling

nou is het zo dat ik oa via deze site mijn slijm ben gaan inspecteren;) vanaf 2 feb was er meer slijm en op 4,5 en 6 stond mijn bmm open en draderig slijm dagen ervoor en erna flink geklust dagelijks manlief kon het daarna niet meer aan moest bij komen maar ja hij gaat voor de firtstime right score:)

maar goed verhaal duurt nu wel lang sinds de 9e lichte steekjes in mijn buik... de10 ook weer en savonds voelde ik een krampje de dag erna de11 verloor ik bloed ong een maandverband vol sorry voor dit detail dus dacht ongi te worden maar geen ongipijnen vandaag alleen oud bloed tot in de middag bij afvegen verder niks meer nog wel krampjes trekt soms door naar rug en lies ook een raar gevoel op de maag misselijk maar ook weer niet :(

kennen jullie dit of iemand een idee wat het kan zijn ik wil zo graag dat het de firsttime right word maar misschien voel ik dingen om dat ik het zo graag wil

enig idee wat het was of is ???
    sorry voor het lange verhaal

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Het is echt heel moeilijk te zeggen omdat je lichaam nog aan het herstellen is van de hormonen van de spiraal. Dit heeft echt even een aantal maanden nodig. De kans op een zwangerschap bij een eisprong is 20%, je kan dus zwanger zijn en dat de klachten daar van komen, maar het hoeft niet. Je kan al bijna een test doen, dus die kan je kopen natuurlijk!

Groeten Evelien

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi evelien
    bedankt voor je reactie
    ik heb al een test liggen en het kriebelt wel om hem te doen hoor maar ik verplucht mezelf tot 21e feb te wachten kans is dan groter op duidelijke test ik hoop positief maar zoals je al zei het kan maanden duren dat het weer op orde is zodra ik het weet hoor je van mij positief of negatief groetjes

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
  5. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo evelien

inmiddels al 4 testen gedaan nog steeds negatief

wel een hard gevoel onder mijn navel lijkt op baarmoeder en ook nog geen ongesteldheid wanneer kan ik het beste naar de huisarts gaan als mijn ongesteldheid niet doorzet ???

Share This Page