Dag Dames twee dagen geleden toen ik naar de wc ging zat er een grote klodder eiwitachtig slijm op het papiertje, bleef wel even aan mijn vingers hangen, maar niet overdreven rekbaar. Toch hebben wij voor de zekerheid geklust. Nu ging ik gisteren opnieuw naar de wc en kwam er weer doorzichtig slijm mee en deze was wel rekbaar. Had ook al de hele dag steekjes in mijn borsten en soms ook bij mijn baarmoeder. Gisterenavond voelde ik plots druk in mijn baarmoeder. We hebben toen ook geklust en ik had enorm veel pijn. Ik stond ook extreem nat. Mijn baarmoeder stond (denk ik) wel open, want mijn vriend klaagde niet dat hij ergens tegen zat. Toen hij zijn penis even uit mij haalde omdat hij zei dat ik erg nat stond hangde zijn penis vol wit slijm, echt raar. Ik had ook het gevoeld dat er minder sperma uitliep toen mijn vriend was klaargekomen. Ik begrijp het niet goed. Waar komt die pijn vandaan? Hoe kan je nu op 1 dag doorzichtig rekbaar slijm hebben en dan plots tijdens het klussen wit slijm? Iemand ervaring mee? Had ik nu mijn eisprong of ben ik te laat of misschien te vroeg?
Er zat een half uur tijd tussen het rekbaar, doorzichtig slijm en het wit slijm tijdens het klussen.... Is dat niet erg snel?