Hi, Misschien dat iemand hier raad mee weet? Ik test vanaf 8/9dpo (donderdag) en tot vandaag toe dezelfde tuurstreepjes. Heb zeker 4 testen gedaan (van kv en 1 van action) en bij alle testen komt hetzelfde tuurstreepje, en op dezelfde plaats, lijkt me dus geen indroogstreepje. Maar ik word er wel een beetje gek van nu! Zit vandaag op 10dpo dus mocht het een zwangerschap zijn moest het streepje toch zeker wel ietsje donkerder worden lijkt me? Zal hieronder even een foto plaatsen zodat jullie kunnen meekijken grtz, Amoura
Hcg verdubbeld om de 2-3 dagen. Zolang als je voor nod test is t mogelijk dat je niks/weinig ziet. Even geduld dus nog
Amoura. Ik zit heel hard voor je te turen en met mn laptop scherm te draaien maar ik kan niets zien sorry
sorry meis ik zie echt niks, misschien maandag weer dan zal je echt wel beter kunnen zien duim voor je
hoi, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niks zie, misschien is het beter te zien in het eggie, maar hier op mijn lap niet.
Hey dames... Jammer dat jullie m niet zien. Hij is er toch echt zie op de foto zelf ook niks, alleen bij de rechter als ik goed tuur. Nouja, maar afwachten dan... kan verder toch niks doen he
Ik hoop het ook lieverd <3 thanks, ik dacht even dat ik gek werd maar gelukkig is er iemand die ze wel ziet!
Op mijn iPhone zie ik ze ook als ik inzoom. Tja, helaas zit er niets anders op dan afwachten. Zenuwslopend is het. Ik zit momenteel ook op het wachtbankje, weet er helaas alles van.
Probeer een paar dagen te wachten.. ik weet dat is moeilijk heb zelf ook in de zelfde situatie gezeten afgelopen dagen..!! Ik heb in nog geen 36 uur 5 kv test gedaam, elke keer een vaag streepje maar werd wel elke keer iets donkerder..!! Gisterenmorgen wel al bij de ha geweest, mijn test laten zien en hij zei jij bent zwanger.. toch twijfelde ik omdat ik geen knaller kreeg. Wel gisteren meteen verwijsbrief gekregen van de ha voor de gynaecoloog.. (ik kan in eerste instantie niet naar de verloskundige, heb vorig jaar 4 x de cyste van bartholin operatief moeten laten verwijderen) vanmorgen we de kv test gedaan weer vaag maar goed leesbaar streepje. Op advies van een aantal dames hier de clearblue digital met indicator gedaan en op deze kwam al vrij snel zwanger te staan. Geen getuur naar streepjes maar gewoon duidelijkheid..!! En ik had de test helemaal niet met ochtendurine gedaan..!! Veel succes..!! Groetjes Ilona