Hoi meiden, Ik denk dat mijn topic hier het best op zijn plaats is, omdat het hier veel over cyclus gaat. Ik probeer namelijk niet zwanger te worden. Kort mijn verhaal: 7 jaar geleden gestopt met de pil wegens zware bijwerkingen. In het eerste jaar na stoppen 3x gemenstrueerd. Daarna door naar gyn -> pcos. Toen nog erg jong dus gekozen voor duphaston om de boel af en toe op te wekken. Na een tijdje begonnen met clomid en later menopur -> zwanger van eerste. Na deze zwangerschap gelijk weer onregelmatig. Door een "perfecte cyclus" plotseling tussendoor een prachtig cadeautje in mijn buik. Na de bevalling van mijn tweede werd ik na 8 weken ongesteld en daarna elke 5 weken. Perfect! Wel tijdens mijn ovulatie vreselijk buikpijn en soms tot overgeven aan toe beroerd. In maart heb ik denk ik een vmk gehad. IK voelde me zwanger, had licht posi testen en uiteindelijk was mijn menstruatie ook anders dan ik gewend was sinds mijn bevalling. Sinds die menstruatie/vmk 29 maart ben ik niet meer ongesteld geweest. Ik heb van CD 25-28 bruinverlies gehad. Zondag 2 weken geleden dacht ik (alweer...) een eisprong gevoeld te hebben. Al vanaf de dag erna kreeg ik zeurende pijn in mijn onderbuik en flink last van mijn onderrug. De pijn is ' s avonds erger dan overdag en trekt soms zelfs door in mijn bovenbeen. Met name aan de linkerkant, waar ik ook wel eens forse steken voel in mijn buik. Vorige week ineens weer misselijk wat me dan zomaar kwam aanvliegen. Dus een test gedaan.. Meerdere tests zelfs (action en kv 2v5) en op alle tests verschenen lichte streepjes. Afgelopen vrijdag en gisteren nog een kv 2v5 gedaan en die van gisteren bleef helemaal wit. Intussen is er nog steeds geen ongesteldheid en ik voel me zooo belabberd. Moe, misselijk, koud, opgezette buik... Ik kan me niet goed meer herinneren hoe ik me eerder voelde onder een pco cyclus, of ik me daar ook zo slecht van voelde. Wat zijn jullie ervaringen? Ik ga morgen in ieder geval naar de huisarts. Hetzij voor even een check-up door de gyn wat er nu speelt (bbz is ook door mijn hoofd geschoten, maar dan zouden de testen wel donkerder moeten worden toch?) of maar weer een opwek-kuurtje... Groetjes