Ik ben dus al 2 jaar gestopt met de pil en vorige maand bij gynecoloog geweest en zat met een cyste, nu normaal zou ze geen probleem mogen vormen maar je weet maar nooit natuurlijk. Nu bij ik 4 juli bij gynecoloog geweest en ze wist me te vertellen dat mijn eitje klaar zat voor te springen en dag het rond 6 a 7 juli zou kunnen springen. Dus normaal zou ik dan 21 juli mijn maandstonden moeten krijgen, maat nu vandaag verlies ik al redelijk veel bloed, zou dit nu al mijn maandstonden kunnen zijn, dat is volgens mij toch wel te vroeg, of zou dit innestelingbloed kunnen zijn maar het is wel helderrood en eigenlijk ook wel veel. Is ff om zot van te komen ze.....
Innestelingsbloed hoort niet super veel te zijn. Als je morgen nog steeds bloed is je cyclus deze maand iets korter. Dat kan soms. Is het morgen gestopt is het een innesteling geweest. Even afwachten nog dus Succes
Merciekes voor het antwoord, ik zie dat je ook met een cyste zat, wat heeft u gynecoloog daarop gezegd toch. Aks je er niet wil over babbelen geen probleem hoor
De cyste is bij mij geen probleem. Zit op een plek waar deze geen kwaad kan. Heb meerdere malen een inwendige echo gehad maar cyste groeit gekukkig niet. Echter zijn er verklevingen ontdekt bij mijn baarmoeder en eileiders. Dit is wel een probleem....
Oei en wat doen ze er dan aan, zat ook met een cyste, maar door ct-scan hebben ze ook gezien dat ze geen kwaad kan.