Hello, Even een goed momentje hier.. een poosje niet online geweest omdat ik er even niet zo zeer mee bezig wilde zijn.. we moesten lang wachten in het ziekenhuis.. in september is er besloten om te gaan voor iui. Eindelijk een stap in de goede richting naar mijn mening.. voor mijn gevoel duurde het zo lang dat er eindelijk wat gebeurd. En zag ik iedereen om mij heen maar zwanger worden en kinderen krijgen alsof het geen moeite kostte. Dat was even heel frustrerend. Tuurlijk kon ik wel gewoon blij zijn voor diegene zolang ik de schijn op moest houden ging dat wel. eenmaal thuis barste meestal de bom. Manlief heeft daar waarschijnlijk het meeste last van gehad. Niet echt leuk zo'n wandelende tijdbom van emoties in huis natuurlijk. Deze cyclus is opgewekt met duphaston. Na bijna 1,5 week wachten kwam daar dan eindelijk die langverwachte ongi.. wat was ik blij.. zo van nu kunnen we eindelijk verder. gebeld met het zh want ik moest een hsg ondergaan. Pff met zware tegenzin erheen.. was me van te voren al verteld dat het waarschijnlijk niet zo prettig zou voelen. Nou dat heb ik geweten.. het deed even zeer en daarna was het ook zo weer weg.. de pijn dan he.. maar ik ben wel misselijk gebleven tot 's avonds. Toen werd mij na de behandeling verteld dat ik wel weer even twee weken mocht gaan afwachten. ik kreeg de hsg op dag 8 van de cyclus. ik maar even vriendelijk verteld aan de assistente dat ik niet twee ging afwachten. aangezien het verhaal pcos en ik dan lang kon wachten. Ze gaf aan dat na een hsg vaak alles een beetje hersteld en dat ongi ook wel op gang zou komen.. nu is het zo dat ik dat niet helemaal vertrouwde en toch voor de zekerheid nog maar even gebeld heb.. ik moest nog maar even komen voor een afspraak met mijn gyn. Ik heb maar gezegd dat ik clomid gebruikt heb.. wist niet meer zeker of dit nou wel of niet de bedoeling was. ze gaf aan dat we het nu maar even zelf mochten proberen en ik had dus een afspraak gepland staan voor vandaag... Spanning en vanmorgen tegen beter weten in toch maar even een ovu test gedaan.. en die knalde.. zo had ik ze nog nooit eerder gezien.. (ivm pcos werken ovu testen niet of geven ze een verkeerd beeld) vol verwachting naar het ziekenhuis.. wat zou ze zeggen.. zou ze willen kijken daar binnen of niet.. en toen aangekomen in het zh zei de gyn.. we gaan even kijken hoe het daarbinnen is.. en jawel hoor een EI!!!!!! eentje die al gesprongen is waaaaaaat? jaa eindelijk een ei die het doet.. zo dat was ff mijn verhaal.. en nu ga ik klussen!
Wat fijn dat je een ei hebt, en veel succes met klussen. De mmm is echt niet zo fijn he mensen die het niet ervaren vatten het vaak best luchtig op, en idd al die mensen die zo makkelijk zwanger worden er moeilijk. Maar fijn dat er schot in zit bij je
Thanks dames. Echt zo fijn.. en ja het is niet altijd makkelijk maar ik kijk er heel posititef tegen aan en ben blij dat het bestaat
Kan me helemaal voorstellen dat je super blij bent met een ei! Hopelijk kan ik mijn volgende cyclus ook een gat in de lucht springen omdat ik een ei heb..