al testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Sinds vandaag ben ik misselijk,zelfs al keer overgegeven.
    Eergisteren had ik ineens last van heftige buikpijn,en mijn temperatuur is 37,2.
    Op oudjaarsdag had ik een positivie ovulatietest en als ik van mn.vorige cyclus uitga zit ik nu op 3/4 voor mn nod. Nu vroeg ik me af of ik al zou kunnen testen?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het kan zeker, maar er is geen garantie dat je nu al een positieve test zou krijgen als je zwager zou zijn. Je zou dus te vroeg zijn.

Er zijn allerlei scenario's te bedenken hiervoor en het beste is gewoon nog even wachten.
    Maar ja dat zeg ik nu heel makkelijk. Succes!!

3. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Je zou kunnen testen, maar negatief betekend dan niet gelijk dat je niet zwanger zou kunnen zijn.

Probeer nog te wachten (maar ik weet hoe moeilijk dat is.).

Ik zal de komende dagen voor je duimen :)

4. eline23

eline23 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik heb net toch een testje gedaan van zwanger en kids,ik had wel teveel gedronken want urine was erg blank,en zag een heeel licht streepje als ik goed keek..

5. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Dat klinkt heel erg hoopvol! Ga je morgenochtend opnieuw testen? Zou je voorgevoel dan juist zijn geweest? Ik hoop het voor je!

6. eline23

eline23 Niet meer actief

Nou ik probeer nog eventjes paar dagen te wachten,als me dat tenminste lukt hahah.
    Hoop zo dat het raak is. Heb ook helemaal geen pijn aan me borsten terwijl ik dit vorige maanden wel steeds had,dus ben zo benieuwd.

7. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Van mijzelf uitgaande had ik denk ik al drie testjes erna gedaan en dan met mezelf afgesproken dat ik morgen met ochtendurine weer zou testen.
    Je hebt gelijk hoor, wachten is misschien beter, maar o zo moeilijk. Laat je het wel weten als jij je niet hebt in kunnen houden.

8. eline23

eline23 Niet meer actief

#8 eline23, 12 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2014
    Vandaag heb ik nog geen last gehad van misselijkheid,dus denk dat het dan wel niets zal zijn...
    Mocht ik aankomende week nog niet ongesteld zijn laat ik het zeker weten.
    Mn temperatuur stijgt wel,vanochtend al 37,3 en kan me niet herinneren dat ik dit afgelopen maanden zo gehad heb,net ontbijt op en merk dat ik nu toch weer licht misselijk word.

Deel Deze Pagina