Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laura12345, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura12345

15 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje,

Zit nu in ronde één voor een tweede kindje. Bij mijn eerste zwangerschap was ik in de vierde ronde zwanger en geen innestelingsbloeding gehad.

Ik heb een cyclus van 28 dagen en maandag (dus 21ste cyclus dag) en dinsdag heb ik roze afscheiding gehad. Ik vraag me af of ik een innestelingsbloeding heb gehad?

Wie heeft hier ervaring mee?

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik zit stiekem met zo'n zelfde vraag in mijn hoofd, echter is mijn cyclus nu weer opgewekt door een miskraam. Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus, op o.a. dag 17 zijn we actief geweest. Gisteren (dag 22) en vandaag (dag 23) heb ik licht roze bloedverlies bij wat meer afscheiding.

Ik vraag me af ook of dit innestelingsbloeding zou kunnen zijn.

Normaliter had ik nooit eerder bloedverlies voor de menstruatie vandaar dat deze vraag toch in mijn hoofd zit.

3. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Ben je net met de pil gestopt?
    De eerste twee maanden toen ik net gestopt was, had ik ook tussentijds ook twee keer een beetje bloedverlies.
    Inmiddels al weer bijna een jaar verder (zie onderschrift)

Afgelopen dinsdag heb ik ook een beetje bloedverlies gehad, daarna ongi achtige krampen en een vlaag van misselijkheid..

Als het bij ons beide een innesteling blijkt te zijn, lopen we precies gelijk, spannend!!
    Ik ben benieuwd ... we wachten af..

4. Laura12345

15 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linnie, ik ben na de geboorte van mijn eerste (9 mnd geleden) niet meer aan de pil begonnen. Wij wisten al vrij snel dat we graag een tweede wilde en in verband met het 'ontpillen' hebben we het op condooms gehouden.

Ik heb verder nog helemaal geen kwaaltjes... Spannend he?! Inderdaad wel leuk als we gelijk lopen!

@butterfly: ik heb bij mijn eerste geen innestelingsbloeding gehad en verder ook nog nooit voor mijn menstruatie. Dan zou je toch zeggen dat het bij ons een teken is ;)

5. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een bloeding gehad, maar wel een behoorlijke, ook met stolsels. Kan ook een ovulatiebloeding zijn, bij mij kan het ook mijn menstruatie zijn. Heb ik april een ma gehad dus lijf is denk ik nog van slag. Toch heb ik nu grotere borsten en ben ik moe... En ik heb last van een vaginale infectie (niet zo smakelijk, sorry). Ik word echt gek van de hormoonschommelingen steeds en ben ook behoorlijk depressief geweest. Het gaat geestelijk nu beter, maar ik snap echt niet wat er met mijn lijf gebeurd en die infectie is echt vervelend. Misschien wil ik zo graag dat mijn lichaam me in de maling neemt?

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook niet gehad volgens mij, maar nu let ik er veel meer op dan toen.
    We moeten het afwachten, spannend is en blijft het zeker!

7. Laura12345

15 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden hoe gaat het nu met jullie? Al klachten en wanneer gaan jullie testen?

Ik ben sinds het weekend erg moe (maar ook verkouden dus misschien komt het daarvan). Verder nog niet ongesteld geworden. Denk dat ik komend weekend ga testen!

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik ga voorlopig nog niet testen omdat ik niet weet of mijn cyclus wellicht in de war is door de opgewekte miskraam. Wat mij wel opvalt is dat ik geen gevoelige borsten heb, dit had ik ook niet toen ik net zwanger was. Daarvoor wel altijd als ik ongesteld moest worden..

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Het duurde wat langer dan mijn normale cyclussen hiervoor maar ik ben inmiddels ongesteld! Vind het prima, weet ik dat mijn lichaam weer 'goed' werkt en kunnen we vanaf nu echt opnieuw beginnen.

10. Esselte

Esselte Niet meer actief

Het zou kunnen.. Wanneer kan / ga je testen?

11. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Ik zelf had. Een bloeding van 2 dagen na me eiersprong , nu 7 dagen voor nod 3 8 positief getest:)

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik denk dat ik vanaf 2 juni ga beginnen met de ovulatietesten, wil zeker weten dat ik de eisprong niet mis loop.

13. Laura12345

15 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik ben zwanger! Zondag op de test heel licht streepje en vanochtend een knaltest! Bij mij was het dus een innestelingsbloeding. Weten jullie al meer?

14. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Gefeliciteerd Laura!!!

Deel Deze Pagina