En toch hoop houden.... Stomme ik!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aurora5, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donderdag heel licht positieve sensi test....vrijdagochtend heel licht positieve kruidvat test....dus wij blij! Maar vrijdagmiddag alweer negatieve kruidvat test...dit goedgepraat met gedachte dat hcg vast nog niet hoog genoeg was en ik veel had gedronken....

Zaterdagochtend negatieve clearblue test....dit goedgepraat met feit dat clear blue hogere hcg waarde nodig heeft voor positieve test...

Vandaag wederom kruidvat test gehaald...zouden nu vast positief zijn of in elk geval donkerder....vanmiddag getest maar nee....uitslag negatief...

Klachten, een dag over tijd, toch wel misselijk, steken in borsten, en echt een zwanger gevoel in baarmoeder gehad (herkende ik direct van mijn eerste), maar ook veel menstruatiekrampen, met name links onderin....

En nu...ik weet dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben, waarschijnlijk hele vroege miskraam....maar toch hou ik hoop...speur het internet af naar positieve verhalen over negatieve en positieve testen en heb nu al op de planning staan om morgenvroeg weer met ochtendurine te testen....waarom kan ik het nou niet gewoon loslaten, hoop dat ik snel ongesteld word dan heb ik tenminste duidelijkheid.:x

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Arghh wat kunnen we onszelf gek maken he!
    Wanneer is je nod?

3. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren :)

4. XmoonlightX

Toen je vanmiddag testte heb er nog vlak ervoor gedronken?

5. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wel....

6. XmoonlightX

Kijk dat kan de boel verklaren..
    Even een paar uur niet drinken en dan een nieuwe test er tegen aan gooien

7. Booo

Booo Actief lid

28 jan 2014
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plff frustrerend he.. Ikzou nu gewoon een paar dagen wachten en dan nog eens testen..

8. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja maar dat is denk ik een kansje van 10% ;) moest t juist loslaten 😉 maar morgenvroeg ga ik weer testen!

9. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je! Je leest natuurlijk net als ik veel verhalen over wat wel en niet kan. Ik zeg altijd wonderen bestaan en nieuwe kansen ook! Succes!

10. XmoonlightX

Enn???? Vandaag nog getest??

11. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag getest met ochtendurine, en wederom negatief....echter nog geen spoor van mijn menstruatie te bekennen...nu 2 dagen over tijd...nu even afwachten en overmorgen weer testen...spannend wel dit! Blijf stiekem hopen :)

12. XmoonlightX

Hoe waren je vorige rondes?

13. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd 34dagen, blijf ook misselijk, had veel afscheiding maar dat is sinds drie dagen gestopt, daarnaast geregeld krampen in onderbuik.....blijft spannend en ik blijf hoop houden

14. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    heel herkenbaar
    ik had 2 dagen geleden (2 dagen voor NOD) een omowitte test en begon ook onmiddellijk te denken: mss is het te vroeg, mss was de avondurine niet geconcentreerd genoeg, ...
    Intussen nog altijd niet ongi maar ik moet realistisch blijven: als er iets of wat hcg in mijn lichaam zou zitten zou ik 2 dagen geleden toch wel een tuurstreepje moeten gezien hebben op de kv 2v5 he :)

15. XmoonlightX

Spannend meiden!! Zolang er geen bloed is , is er nog altijd kans!!

16. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie

Inderdaad! :) Blijven hopen! :)

17. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bewaar je de testen wel even een tijdje voor je ze weggooit? K2v5 kleurt in ieder geval langzaam de laatste tijd, ik had op 10 dpo ook alleen een extreem vaag tuurstreepje wat pas ruim na afleestijd verscheen...

18. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Kan het niet zijn dat je een laat ei hebt? En dat die testen reageren op lh? Lees dat ook regelmatig namelijk..

19. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hier uiteindelijk ongi, witte test op 12 dpo is dus echt wel teken dat ongi eraan komt voor mij

20. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen ongie, wel negatieve testen, laat het nu denk ik even rusten, ga zondag pas weer testen!

Deel Deze Pagina