Hallo dames. Ik heb nu 10 keer een menstruatie gehad nadat ik een jaar geleden stopte met de pil. Afgelopen menstruatie was na 29 dagen. Weer erg vroeg dus. En het was een rare menstruatie. Begon met oud bloed opeens een a twee dagen extreem en toen weer bijna niks. Nu zit ik al in derde week en heb ik al een paar dagen echt een raar gevoel in mijn buik. Alsof je zenuwachtig bent voor iets. En elke keer de neiging om me buik vast te houden. Ook erg moe en de hele week al een vreetkick. Ook soms een steek in me rechterkant bij me heupen. Of het kan mijn eisprong zijn, of ik wordt ziek? Dat ik ook vaker misselijk ben. Maar ik heb al een tijd een gevoel dat ik niet zwanger kan worden na een jaar zonder succes te zitten. Zeker omdat ik nog jong ben en mijn cyclus zo onregelmatig is. Maar vind dit toch erg vervelend. Herkent iemand dit misschien?
Hallo, hè dat heb ik een paar weken geleden ook gehad! Een menstruatie die 3 dgn te vroeg begon maar inderdaad toen maar heel erg licht was met wat flauw rose bloedverlies. Na 3 dgn volgden 2 dagen redelijk veel helder bloedverlies. Na die 2 dagen had ik nog lichter bloedverlies dan aan het begin met een dag ertussen waarop ik geen bloedverlies had. Snapte er helemaal niks van. Heb niet getest omdat ik er vanuit ging dat het waarschijnlijk een wat afwijkende menstruatie was?! Nu heb ik als het goed is de 23e mijn eisprong gehad. (Waar ik deze keer niks van gemerkt heb) en zou rond de 28 e een innesteling kunnen volgen. Echter, sinds vandaag de hele dag knallende hoofdpijn, misselijkheid en verschrikkelijk moe! Weet echt niet wat ik ervan moet denken?
Nee niet getest was een dag gewoon extreem ongesteld om de twee uur verschonen.. cin82. Had ik ook.. Drie dagen beetje sliertjes oud bloed en uiteindelijk twee dagen extreem en toen niks meer. Beetje bruinige afscheiding af en toe nog. Maar ja merk wel dat sneller geïrriteerd ben.. Misschien toch binnenkort testen. Maar het kan toch niet? Misschien even afwachten en toch testen cin82
Ik herken wel dat zenuwachtige gevoel, heel raar... Alsof je verliefd bent! Ik kan me niet voorstellen dat ik echt zenuwachtig ben om te testen ofzo, dat heb ik namelijk helemaal niet! Wanneer ga je testen?
Ja maar ik was niet van plan om te testen. Vanmorgen was ik zenuwachtig voor een gesprek.. Maar verder niet meer.. Plus dat ik verstopt zit sinds gister. Vandaag gelukt maar nu weer.. Scheten lukt poepen niet. Word er gek van.
hoi, Ik denk dat ik je gevoel wel een beetje herken. ik denk stiekum dat het toch een beetje met je zwangerschapswens te maken heeft en een stukje onrust. wat betreft je cuclyssen je zegt dat je in een jaar tijd 10 mentruaties hebt gehad? opzich is dat best netjes. niet heeel extreem onregelmatig. dan zijn je cyclussen waarschijnlijk niet langer geweest dan 40 dagen? je hebt waarschijnlijk wel gewoon iedere cyclus een eisprong dat is al gunstig. het bloedverlies: het kan zijn dat je gewoon door anders in je vel te zitten een vreemde menstruatie had, of door de weerverandering. maar kan ook een vroege miskraam geweest zijn omdat je aangeefr dat je 1 dag veel bloedde. of je bent zwanger dat het innestelingsbloed was ( ook dat kan veel zijn ). ik zou zoiezo even een testje voor de zekerheid doen.
Hallo sprankelkind. Dankje voor je bericht.. Ik heb een keer 48 gehad. Onrust is het niet helemaal.. Ja ik heb de kinderwens wel ja. Maar ik heb een situatie waar veel mensen over zouden oordelen dus dat hou ik wel voor me. Maar ik zit niet minder druk mee dan voorheen. Plus dat ik erg het gevoel heb dat ik niet zwanger kan worden na een jaar niks.. Dus ik hoop het natuurlijk wel maat ergens zegt een stemmetje. Nee het kan niet.. Wanneer raad jij het me dan aan om te gaan testen? Nu al of rond dag 30? Ik zit nu op dag 22 ongeveer als ik goed geteld heb.. Vanaf de dag dat ik echt oud bloed had
als jij denkt dat je laatste menstruatie echt heel vreemd was zou ik een testje wagen omdat het kan zijn dat je laatste menstruatie geen menstruatie was maar een eventuele innestelingsbloeding.. als dat zo is dan zou je al zeker 7 weken zwanger zijn..een testje kan dan geen kwaad. dan heb je het in iedergeval uitgesloten. al hij negatief is zou ik onderstaande aanhouden als je het wel als menstruatie telt en jij denkt dat je het eccht gewoon gemenstrueerd hebt dan zou ik op je nod testen? weet je ongeveer je gemiddelde lengte van je cyclus? op die dag testen. dag 22 is heeeeeel vroeg. ooh meid ik zou nooit over je oordelen het enige wat ik wil is je helpen. maar ik begrijp je angst om dingen openbaar op het forum te schrijven. als je het toch kwijt wilt mag je me ook altijd een pbtje sturen hoor
maar het vreemde gevoel wat je hebt zou ook kunnen dat je bevrucht bent omdat je al in week 3 zit. kan je al wat voelen. ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen ) dan zou ik het eerste testje wagen over een weekje. even terug te komen over je angst om niet zwanger te kunnen worden, een jaar is een gemiddelde bij mensen met een regelmatige cyclus. iemand met een onregelmatige cyclus doet er gemiddeld toch wat langer over. omdat er minder rondes zijn per jaar. een verwijzing kan je natuurlijk altijd vragen naar een gynacoloog
Ik ben op 5 mei oud bloed gaan verliezen.. 6mei ook.. Dit was niks geen tampon in geen maandverband.. 7 mei was het afwisselend. Beetje kleine en grote maar ook bijna niks. 8 mei moest ik om de 3 uur Max verschonen ook grotendeels doordat ik last had van mijn heupen..en de dag erna bijna niks meer geen tampon meer in.. Maar ik zie nu dus 30 april was hij een beetje in mijn gekomen is kleine 5 dagen ervoor dus.. Dit was op dag 25 en normaal heb ik een cyclus van 40.. Dus 25+14 is 39... Dus ja ik vind het moeilijk.. Ik kan niet geloven dat ik misschien zwanger kan zijn. Maar misschien morgen maar even een testen tegen aan gooien. Wat denk jij?
ik vind het wel een vreemde ongie.. ik zou even een testje doen. als hij negatief is dan kun je het loslaten, dan zou ik ervan uitgaan dat 6 mei je eerste ongiedag was en vanuit daar gaan tellen. dan heb je op cyclusdag 25 ongeveer je eisprong.maar daar ben je dan nog niet. ik denk dat het bloedverlies toch je menstruatie is geweest maar om uit te sluiten dat dat het echt was even een testje doen.
Ik herken je gevoel... Ik had dat gevoel ook maar ik had ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden.. maar ik was zwanger! Ik heb na 2,5 week pas positief getest. Het is bij mij wel helaas uitgelopen op een mk.
Hallo. Dank jullie voor de berichten. Ik heb helaas negatief getest vanmorgen, zoals ik al wel verwacht. Alleen de klap kwam harder aan. Ik heb er geen vertrouwen meer in hoor sorry. Op dag 22 is die soort van in me gekomen deze maand dus ja ik ga echt nergens meer vanuit.
Ach meis kom op. Een jaar is lang, maar nog geen reden om te zeggen dat je niet zwanger kunt worden. Hier op het forum lijkt het soms alsof iedereen snel zwanger wordt, maar dat is in de praktijk niet zo. Kijk maar eens onder de berichten, er zijn meiden bij die al in ronde 30 zitten... En schreef je niet ergens dat je nog erg jong bent (of ik heb het erbij bedacht..? Dan heb je gelukkig nog alle tijd om dit uit te zoeken... Heel veel succes en ik ga voor jou duimen!
Ja klopt ik ben 21 wordt die jaar 22. Maar ik heb altijd al de droom en wens.gehad om jong moeder te worden. En iedereen heeft altijd commentaar als ik het zeg.. Maar ik voel de klok tikken. Ja zodra ik dede maand ongesteld ben geworden wil ik een doorverwijzing naar een.gynaecoloog.. Wil nu weten hoe en wat. Dankjewel voor de steun
Hoi, het is niet de eerste keer dat je zo 'raar' ongesteld bent, waarom ga je niet eens langs de dokter? Sowieso zou je na een jaar eens langs de dokter kunnen gaan misschien.
Normaal heb ik wel redelijk een normale ongesteldheid. Een keer wel twee dagen vooraf wat raars maar zetten wel door. Maar ik wil.inderdaad deze maand zodra ik ongesteld geworden ven naar de dokter gaan om mezelf te laten testen.. Ook omdat mijn cyclussen zo raar zijn.. Elke keer rond de 40 en dan opeens 29.