Innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloemmm, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    wanneer zou ik denk je moeten testen?

2. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Als ik in jouw schoenen stond had ik dat waarschijnlijk al gedaan :)

3. Snoepje11

Snoepje11 Lid

10 jun 2014
    45
    0
    0
    Ik heb ook ervaring met bruinverlies/bloedverlies. De afgelopen maanden had ik er elke maand last van. Van ongeveer mijn ovulatie tot paar dagen voor mijn menstruatie. Dagelijks veegjes in m'n inlegkruisje en bij afvegen na toiletbezoeken.

De laatste keer had ik vlak na m'n ovulatie zelfs redelijk veel helderroodbloedverlies en daarna ook weer tot 2 dagen voor mijn nod. Daarna stopte het. Had geen behoefte om een test te doen omdat ik er echt van uit ging dat ik niet zwanger zou zijn.. Week later nog steeds niet ongesteld en toch maar een test en bleek: Zwanger!:)
    Nu zit ik op ruim 9 weken en bijna een echo..

Ik las toen ook alleen maar nare berichten dat je dan niet zwanger kon zijn. Maar kan dus echt!

4. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha ja ik wil gewoon even wachten want vorige maand toen ik 5 dagen overtijd was had ik ook getest en was het negatief de 6de dag weer getest en weer negatief en toen werd ik ongesteld.
    Dus wil nu geen teleurstelling door misschien te vroeg te testen.
    Weet nu niet als ik nu test of ik dan te vroeg ben de ja of de nee.
    Maar wanneer ik ga testen weet ik dus echt niet.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Na jullie verhalen ben ik nu nog benieuwder!
    Nog even geduld, een week is zo voorbij... Haha

6. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, bij de eerste ook een innestelingsbloeding gehad. Het duurde nog best wel lang ook (een week zo'n beetje) maar er was geen druppel rood bloed bij, allemaal oud/bruin.
    Verder bleek de placenta later erg laag te liggen (is gelukkig later toch nog omhoog getrokken, anders werd het een keizersnee) en dan schijn je ook eerder wat bloedingen te kunnen verwachten. Niet fijn, althans, ik schrok er toch wel van die paar keer dat ik bloed verloor.
    Nu, bij de zwangerschap van de 2e, geen druppel bloed gezien. Placenta lag ook meteen al veel hoger.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij Ediz lag de placenta ook heel laag, is later in de zwangerschap ook omhoog getrokken.. Maar bij hem heb ik juist helemaal geen bloedingen gehad. Ik heb trouwens maar een halve dag bloed verloren.

8. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ja ik had het bij deze, derde, zwangerschap. Bij eerste 2 niet gehad. Ik had 8 dpo na toiletbezoek een behoorlijke veeg helder bloed vermengt met slijm. Was erg vroeg voor menstruatie maar ok.... Daarna dagenlang bruinverlies maar zette maar niet door... Testje gewaagd en ja hoor:D.

9. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Ik heb tot nu toe sinds mijn laatste menstruatie helemaal geen enkele bloeding meer gehad. Zelfs niet een beetje. Maar de innesteling zelf heb ik wel gevoeld en dat deed erg zeer! Voelde niet als menstruatie krampen maar echt als flinke steken, alsof iemand met een stok in mijn baarmoeder stond te prikken ;)

10. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb het bij m eerste zwangerschap wat heftig gehad, best veel helderrood bloed zonder proppen en geen pijn.. duurde een dag daarna werd het bruine afscheiding. Op de echo was te zien dat er naast de vruchtzak nog een schilletje 'oud bloed' zat.
    Bij deze zwangerschap begon het met een nare kramp die op me onderkant drukte en had ik ook weer 1x helderrood bloed en daarna wat bruine afscheiding. Ook op de echo was weer dat zelfde schilletje oud bloed te zien.

De eerste keer was ik erg in paniek, de tweede keer totaal niet, en bedacht ik me : zolang de proppen er niet uitvloeien zal het wel goed zitten. Krampen heeft (bijna) iedereen last van dus daar laat ik me sowieso niet gek door maken. Succes en ik duim met je mee!!

11. Melis1988

Melis1988 Lid

8 jun 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik heb een vraagje hoelang houd innestelingsbloed ong aan weet dat het bij iedereen anders kan zijn maar was toch benieuwd of het normaal is dat ik de 9de mijn ei had . De 12de had ik roze bloed verlies met slijm en vandaag nog steeds af en toe een veeg dan weer niks en een keer iets helder rood bloed(ook maar een veeg)

Deel Deze Pagina