In december 2015 heb ik een MK gehad. Op 2 januari ben ik gecuriteerd heb daarna vrij snel mijn menstruatie weer gekregen. De keer daarna zaten er 36 dagen tussen en nu zou er 29 dagen tussen zitten aangezien ik afgelopen donderdag vermoedelijk mijn ongesteldheid kreeg, alleen dit keer met eigenlijk tot nu toe echt heel weinig bloed in vergelijking met wat ik anders altijd heb. Zo nu en dan wat oud bloed en soms slijm met wat helder bloed maar niet wat ik normaal altijd heb. Weet me even geen raad of herkend iemand dit. Mijn man en ik hebben afgelopen maand wel gemeenschap gehad, we willen zeker weten een kindje.
Niet toevallig zwanger? Heb je getest. Ik kan je alleen niet helpen want geen ervaring mee. En wat naar van je miskraam, sterkte nog Hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je!!
Nog geen test gedaan, wacht nog even af en anders over een paar dagen een test doen. Heb verder nog geen symptomen ja wat last van de borsten maar dat heb ik ook als ik ongesteld ben.
Heb vandaag helemaal nog geen bloed verloren, wel slijm met afvegen. erg vaag allemaal, zal kijken of ik nog een test heb liggen dan doe ik die morgenochtend.